Wpływ Covid-19 na kondycję marketingu – badanie Deloitte
  • 0
  • 1
10.09.2020

Wpływ Covid-19 na kondycję marketingu – badanie Deloitte

Specjalne wydanie badania „CMO Survey” Deloitte w Stanach Zjednoczonych ujawnia wpływ Covid-19 na działania, zatrudnienie, wydatki oraz wyniki działów marketingu. Według większości badanych zajmujących wyższe stanowiska w czasie pandemii wzrosło znaczenie działów marketingu, i to pomimo redukcji etatów w wielu przedsiębiorstwach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2020

Ze słoikiem po żel pod prysznic – Carrefour uruchamia stację do uzupełniania kosmetyków

Realizując strategię redukcji plastiku w ramach polityki opakowaniowej oraz działań transformacji żywieniowej, Carrefour Polska uruchomił testowo pierwszą stację refillingową. Klienci sklepu zlokalizowanego na warszawskim Bemowie będą mieć możliwość napełnienia kosmetykami butelek wielokrotnego użytku. Ma to zredukować ilość wykorzystywanych do tej pory jednorazowych opakowań. Projekt powstał we współpracy z marką kosmetyczną Yope oraz start-upem Swapp.