McDonald’s z okazji ramadanu połączył pracowników, którzy wyemigrowali do Singapuru, z ich rodzinami w Malezji
  • 1
  • 1
28.04.2021

McDonald’s z okazji ramadanu połączył pracowników, którzy wyemigrowali do Singapuru, z ich rodzinami w Malezji

Minął ponad rok od zamknięcia granicy między Singapurem a Malezją, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się Covid-19. Zwykle wielu Malezyjczyków codziennie dojeżdżało ze swojego kraju do pracy u sąsiada. Z powodu pandemii część z nich została w Singapurze i nie widziała rodziny od marca 2020 r. To rozstanie ciężkie jest szczególnie podczas ramadanu. McDonald’s postanowił połączyć swoich pracowników z bliskimi.

Marka wraz z agencją Leo Burnett zainicjowała akcję „My Happy Table”. Bohaterowie kampanii to dwoje pracowników restauracji z Malezji, którzy zostali w Singapurze, by zarabiać na utrzymanie rodziny. Opowiadają o swoich doświadczeniach z ostatniego roku oraz o ludziach, za którymi tęsknią.

W ramach kampanii w lokalach McDonald’s w Singapurze i Malezji ustawiono kamery i duże ekrany, aby stworzyć pozory długiego stołu ustawionego między dwoma krajami. Dzięki temu Samsuri i Rozaini mogli spożyć posiłek ze swoimi rodzinami.

Marka zaprasza też innych ludzi do dzielenia się swoimi historiami w mediach społecznościowych. Najbardziej wzruszające wpisy zapewnią autorom i ich rodzinom dostęp do „My Happy Table”.

Źródło: www.trendwatching.com

  • 1
McDonald’s z okazji Ramadanu

McDonald’s z okazji ramadanu połączył pracowników z rodzinami

28 kwietnia 2021