„Chcemy być razem” – marka Zbyszko z kampanią kierowaną do młodych
  • 1
  • 1
28.04.2021

„Chcemy być razem” – marka Zbyszko z kampanią kierowaną do młodych

Ruszyła kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3 Cytryny. Wiosenna aktywacja ma być nie tylko manifestem młodości, ale też obrazem jedności mimo różnic.

Działania wizerunkowe ruszyły 14 kwietnia. „Chcemy być razem” jest ilustracją ambicji i potrzeb młodego pokolenia we współczesnym świecie. Marka Zbyszko podkreśla tym samym indywidualność, niezależność i potrzebę przynależności młodych ludzi, dla których ważne są więzi i relacje. Hasło „3majmy się razem” ma mieć szczególny wyraz w trudnym czasie izolacji. Prócz spotu telewizyjnego kampania obejmuje działania w mediach społecznościowych, aktywacje i konkursy, a także materiały BTL.

W badaniu Dentsu Polska „Polacy w pandemii” ponad 1/3 respondentów zadeklarowała, że czuła się ostatnio samotna. Problem ten jest szczególnie dotkliwy dla ludzi młodych. Z raportu „Gen Z: jak zrozumieć dziś generację jutra” wynika, że wśród przedstawicieli pokolenia postmilenialsów 54% badanych odczuwa dużą potrzebę nawiązywania bezpośrednich kontaktów z innymi ludźmi w realnym świecie.

Kreacją oraz strategią zajęła się agencja Isobar. Spot zrealizowany został przez Propeller Film. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.

  • 1
Marka Zbyszko zwraca się do młodych

Marka Zbyszko zwraca się do młodych

28 kwietnia 2021