Generowanie leadów w digital marketingu. Sposoby, kanały, strategie, narzędziaGenerowanie leadów w digital marketingu. Sposoby, kanały, strategie, narzędziaGenerowanie leadów w digital marketingu. Sposoby, kanały, strategie, narzędziaGenerowanie leadów w digital marketingu. Sposoby, kanały, strategie, narzędzia
Poznaj drogę zakupową potencjalnego klienta, dołącz do niej i doprowadź do zakupu (fot. Pixabay)

Generowanie leadów w digital marketingu. Sposoby, kanały, strategie, narzędzia

Generowanie leadów w digital marketingu. Sposoby, kanały, strategie, narzędzia
Damian Gąska

Damian Gąska

-

paid ads specialist, Love to Talk

Damian Gąska

Damian Gąska

paid ads specialist
Love to Talk

Z digital marketingiem związany od prawie 4 lat. Aktualnie odpowiada za prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych w social media, Google Ads oraz za działania wspierające analitykę internetową w agencji Love to Talk. Poprzednio był związany z domem mediowym MediaCom oraz agencją interaktywną Kerris Group, gdzie pracował dla takich klientów, jak Grupa Uczelni Vistula, Romet, CIMA, Adidas czy Reebok. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego. Zainteresowany rozwojem analityki oraz nowych technologii.

Czy istnieje uniwersalne rozwiązanie, który zawsze sprawdza się w kampaniach nastawionych na pozyskanie leadów? Odpowiedź brzmi „nie”. Wszystko zależy bowiem od zdefiniowanego celu kampanii, produktu bądź usługi, charakterystyki potencjalnych klientów oraz doboru odpowiednich kanałów reklamowych.

Generowanie leadów, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, dzieli się najczęściej na zestawy działań marketingowych. Te odpowiadają etapom podróży kupujących, począwszy od generowania ruchu, a skończywszy na przekształceniu odwiedzających w klientów. I właśnie konwertowanie leadów w klientów jest priorytetowym zadaniem dla ponad 69% reklamodawców – zgodnie z raportem HubSpot Research „State of Inbound 2018”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja