Czy istnieje uniwersalne rozwiązanie, który zawsze sprawdza się w kampaniach nastawionych na pozyskanie leadów? Odpowiedź brzmi „nie”. Wszystko zależy bowiem od zdefiniowanego celu kampanii, produktu bądź usługi, charakterystyki potencjalnych klientów oraz doboru odpowiednich kanałów reklamowych. Generowanie leadów, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, dzieli się najczęściej na zestawy działań marketingowych. Te odpowiadają etapom podróży kupujących, począwszy od generowania ruchu, a skończywszy na przekształceniu odwiedzających w klientów. I właśnie konwertowanie leadów w klientów jest priorytetowym zadaniem dla ponad 69% reklamodawców – zgodnie z raportem HubSpot Research „State of Inbound 2018”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.