Maciej Dowbor, Ada Fijał i Joanna Koroniewska w kampanii firmy Mattel na Dzień Dziecka
  • 0
  • 2
28.04.2021

Maciej Dowbor, Ada Fijał i Joanna Koroniewska w kampanii firmy Mattel na Dzień Dziecka

Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Dziecka firma Mattel rozpoczęła ogólnopolską edycję akcji „Podwajamy radość”. W jej ramach ponad 10 tys. zabawek trafi do podopiecznych kilku polskich fundacji i stowarzyszeń. Ambasadorami działań zostali: Maciej Dowbor, Ada Fijał i Joanna Koroniewska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50665 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

28 kwietnia 2021

27 kwietnia 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2021

Patagonia rozpoczęła europejską kampanię na rzecz wspierania czystej energii od obywateli dla obywateli

Oddolne inicjatywy energetyczne zaczęły naciskać na czyste i bezpieczne alternatywy dla węgla i atomu już w latach 80. i 90. XX w. Od tamtej pory powstają nowe społeczności energetyczne, które w większości krajów zdobyły jedynie niewielki udział w rynku. Uważając je za klucz do sprawiedliwej przyszłości czystej energii, marka odzieży outdoorowej Patagonia rozpoczęła kampanię „We the Power”.