Maciej Dowbor, Ada Fijał i Joanna Koroniewska w kampanii firmy Mattel na Dzień Dziecka
  • 0
  • 2
28.04.2021

Maciej Dowbor, Ada Fijał i Joanna Koroniewska w kampanii firmy Mattel na Dzień Dziecka

Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Dziecka firma Mattel rozpoczęła ogólnopolską edycję akcji „Podwajamy radość”. W jej ramach ponad 10 tys. zabawek trafi do podopiecznych kilku polskich fundacji i stowarzyszeń. Ambasadorami działań zostali: Maciej Dowbor, Ada Fijał i Joanna Koroniewska.

Tegoroczna edycja ma ogólnopolski zasięg i po raz pierwszy obejmuje wszystkie sklepy w kraju, zarówno tradycyjne, jak i online. Do akcji może dołączyć każdy, kto planuje w najbliższym czasie zakup zabawek Barbie, Hot Wheels, Fisher-Price i innych z oferty firmy Mattel. By to zrobić, należy kupić dowolną zabawkę o wartości co najmniej 49 zł i zachować paragon. Następnie dowód zakupu należy zarejestrować na stronie www.podwajamyradosc.pl Za każdą zabawkę objętą akcją producent przekaże kolejną na rzecz potrzebujących dzieci.

Mattel przekaże w sumie ponad 10 tys. zabawek dla dzieci. Są wśród nich podopieczni Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, Fundacji Gajusz, Mazowieckiej Fundacji Rodzin Zastępczych oraz Dolnośląskiej Fundacji na rzecz Pieczy Zastępczej Przystanek Rodzina. Akcja trwa od 26 kwietnia do 6 czerwca, a zabawki trafią do dzieci na Dzień Dziecka.

Akcja będzie promowana w sieciach handlowych, w sklepach online oraz w kanałach social media firmy i ambasadorów. To trzecia edycja akcji „Podwajamy radość” – tym razem o najszerszym zasięgu. W poprzednich edycjach kilkadziesiąt tysięcy zabawek trafiło do szpitali w całej Polsce, na dziecięce oddziały onkologiczne i kardiologiczne.

  • 2
Maciej Dowbor, Ada Fijał i Joanna Koroniewska

Maciej Dowbor, Ada Fijał i Joanna Koroniewska w kampanii firmy Mattel

28 kwietnia 2021

27 kwietnia 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2021

Patagonia rozpoczęła europejską kampanię na rzecz wspierania czystej energii od obywateli dla obywateli

Oddolne inicjatywy energetyczne zaczęły naciskać na czyste i bezpieczne alternatywy dla węgla i atomu już w latach 80. i 90. XX w. Od tamtej pory powstają nowe społeczności energetyczne, które w większości krajów zdobyły jedynie niewielki udział w rynku. Uważając je za klucz do sprawiedliwej przyszłości czystej energii, marka odzieży outdoorowej Patagonia rozpoczęła kampanię „We the Power”.