Coca-Cola i zgubiony portfel – mocno emocjonalny storytellingCoca-Cola i zgubiony portfel – mocno emocjonalny storytellingCoca-Cola i zgubiony portfel – mocno emocjonalny storytellingCoca-Cola i zgubiony portfel – mocno emocjonalny storytelling
Społeczne eksperymenty Coca-Coli (źr. Rivalry Wallet)

Coca-Cola i zgubiony portfel – mocno emocjonalny storytelling

Coca-Cola i zgubiony portfel – mocno emocjonalny storytelling
Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

-

Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

W nowej kampanii „Rivalry Wallet” Coca-Cola zdecydowała się sprawdzić uczciwość Portugalczyków. Przynętą był celowo upuszczony w sklepie portfel, w którym znajdował się bilet na ważny mecz.

Gratka to była z pewnością szczególna, bo osobami, które poddano eksperymentowi, byli klienci wielkiego sklepu z gadżetami klubu Benfica Lizbona przy Estádio da Luz. Okazało się jednak, że 95% tych, którzy podnieśli wartościowe znalezisko, odniosło je do sklepowej kasy. Na uczciwych znalazców czekały gratulacje, uściski dłoni i burza oklasków. W krótkiej chwili dezorientacji, gdy ci nie do końca jeszcze zdawali sobie sprawę z tego, co dokładnie się dzieje, włożono im w dłonie butelki coca-coli.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się