W nowej kampanii „Rivalry Wallet” Coca-Cola zdecydowała się sprawdzić uczciwość Portugalczyków. Przynętą był celowo upuszczony w sklepie portfel, w którym znajdował się bilet na ważny mecz.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Gratka to była z pewnością szczególna, bo osobami, które poddano eksperymentowi, byli klienci wielkiego sklepu z gadżetami klubu Benfica Lizbona przy Estádio da Luz. Okazało się jednak, że 95% tych, którzy podnieśli wartościowe znalezisko, odniosło je do sklepowej kasy. Na uczciwych znalazców czekały gratulacje, uściski dłoni i burza oklasków. W krótkiej chwili dezorientacji, gdy ci nie do końca jeszcze zdawali sobie sprawę z tego, co dokładnie się dzieje, włożono im w dłonie butelki coca-coli.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.