IPG Mediabrands i TikTok stworzą program, który połączy marki z twórcami
  • 0
  • 1
6.04.2021

IPG Mediabrands i TikTok stworzą program, który połączy marki z twórcami

Sieć agencji kreatywnych i mediowych IPG Mediabrands oraz TikTok będą współtworzyć serię niestandardowych programów dla klientów IPG Mediabrands. Ma to pomóc im w budowaniu autentycznej obecności na TikToku poprzez współpracę ze społecznością twórców platformy.

Firmy wyselekcjonują wspólnie grupę innowacyjnych, tworzących zróżnicowane treści twórców (Creator Collective). Będą oni udzielać praktycznych wskazówek klientom IPG Mediabrands. To z kolei ma sprawić, że treści tworzone przez marki będą powiązane kulturowo, inkluzywne i oddziałujące na społeczność TikToka.

Pierwszym programem z serii wspólnych działań będzie Creator Camps. To kwartalna sesja, podczas której twórcy będą udzielać klientom wspomnianej sieci strategicznych porad i opiniować ich nadchodzące kampanie.

Creator Collective stanowi główny filar trzyletniej globalnej współpracy pomiędzy IPG Mediabrands i TikTokiem. Koncentruje się ona na zapewnieniu agencjom i klientom sieci:

  • dostępu do wiedzy i szkoleń dotyczących TikToka,
  • możliwości wejścia na rynek,
  • zasobów i najlepszych praktyk,
  • możliwości prowadzenia badań i prób.

W miarę zmniejszania się zasięgu odbiorców w tradycyjnych formatach reklamowych niezwykle ważne jest, aby budżety klientów zostały przeniesione na nowe sposoby łączenia się z odbiorcami. To partnerstwo dostarczy niesamowitej wartości naszym klientom i, co równie ważne, pomoże nam wszystkim poznać siłę tworzenia społeczności i treści na większą skalę – mówi Dani Benowitz, prezes IPG Mediabrands Magna.

Na TikToku marki mają wyjątkową możliwość stania się twórcami i autorami opowieści poprzez słuchanie społeczności i przyjęcie podejścia „always-on” do swoich treści. Cieszymy się, że możemy współpracować z IPG Mediabrands i pomagać ich klientom wykorzystywać trendy, tworzyć stały strumień treści, które rezonują z naszą społecznością, a także korzystać z kreatywności i kultury, która sprawia, że TikTok jest tak niezwykłą platformą – powiedział Blake Chandlee, prezes global business solutions, TikTok.

TikTok i IPG Mediabrands zobowiązały się również do określenia nowych sposobów wspierania różnorodności, sprawiedliwości i integracji na platformie i poza nią. Obie firmy będą współpracować w celu opracowania innowacyjnych, kreatywnych strategii, które przyniosą korzyści organizacjom non profit i podniosą rangę niedoreprezentowanych społeczności na platformie.

  • 1
IPG Mediabrands i TikTok

IPG Mediabrands i TikTok ze wspólnym programem

6 kwietnia 2021