Young Factor w kampaniach marketingowych – oczami Young CreativesYoung Factor w kampaniach marketingowych – oczami Young CreativesYoung Factor w kampaniach marketingowych – oczami Young CreativesYoung Factor w kampaniach marketingowych – oczami Young Creatives
Kreacja – miejsce na cały wszechświat jazdy po bandzie (fot. Pixabay)

Young Factor w kampaniach marketingowych – oczami Young Creatives

Young Factor w kampaniach marketingowych – oczami Young Creatives
Michał Korejba

Michał Korejba

-

event creative director, Allegro Brand Experience Agency

Michał Korejba

Michał Korejba

event creative director, Allegro Brand Experience Agency

Kreatywny Roku 2017 branży eventowej w konkursie MP Power Awards. Zwycięzca Young Creatives Integrated w 2018 r. Pracuje w Agencji Allegro od 2015 r. Specjalizuje się w projektach kulturalnych, galach telewizyjnych i wydarzeniach live, które wymagają złożonej i wielowymiarowej kreacji. Pasjonat scenografii tradycyjnej, którą lubi łączyć ze światem eventowych multimediów. Z sukcesami pracował m.in. dla marek: Empik, Adidas, PZU, Renault, Mastercard, Wielton, Samsung, ING, EY, Multisport, Servier, UM Warszawa, PGNiG, Pelion, Moneygram i Orlen. Prywatnie – muzyk, gitarzysta, współtwórca post rockowego trio Delayed Schedules, które swój debiutancki album wydało w 2016 r.

Tomasz Lewandowski

Tomasz Lewandowski

-

junior communications manager, Allegro Brand Experience Agency

Tomasz Lewandowski

Tomasz Lewandowski

junior communications manager, Allegro Brand Experience Agency

Zwycięzca Young Creatives Integrated w 2018 r. Rozwijał swoją kreatywność już w trzech agencjach. W Allegro pracuje od 2017 r. Specjalizuje się w social media i digitalu, ale nie stroni też od kampanii ATL-owych. Fan odważnych kreacji, przedkładający budowanie wizerunku nad generowanie ładnych cyferek. Pracował dla takich brandów jak Reebok, Citi Handlowy, Microsoft, PLL LOT, Empik, Samsung, ING, EY, Nordea, Schwarzkopf czy Felix. Prywatnie – fan literatury japońskiej, crossfitu, jogi oraz animacji i popkultury wszelkiego rodzaju.

Dlaczego bycie młodym duchem jest najważniejsze w pracy kreatywnej? Dlaczego trzeba w niej „jechać po bandzie”, a nie „pozwalać sobie na odrobinę szaleństwa”? Jak pozostać dzieckiem w pracy, będąc dorosłym w życiu? Radzą Michał Korejba i Tomasz Lewandowski z Allegro Brand Experience Agency, zwycięzcy konkursu Young Creatives Integrated Eurobest 2018.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się