App for the Oceans – Adidas przygotował aplikację AR, która przenosi kupujących do zaśmieconego oceanu
  • 1
  • 2
25.11.2019

App for the Oceans – Adidas przygotował aplikację AR, która przenosi kupujących do zaśmieconego oceanu

Adidas w swym paryskim sklepie przy Polach Elizejskich przygotował aktywację wykorzystującą wirtualną rzeczywistość. Za pomocą aplikacji App for the Oceans marka pokazuje, jak wykorzystuje plastik z recyklingu do produkcji butów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 listopada 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2019

Polacy nie mają czasu na kulturę – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

Co trzeci Polak przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy nie brał udziału w żadnym wydarzeniu kulturalnym. Obecnie główną deklarowaną przeszkodą w korzystaniu z kultury jest brak czasu. Najczęściej w wydarzeniach kulturalnych biorą udział ludzie młodzi. Dziedzinami, które najbardziej interesują Polaków, są: film, literatura oraz muzyka rozrywkowa – wynika z badania „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.