W Warszawie powstał mural łączący świat audiobooków z reklamą
  • 1
  • 6
25.11.2019

W Warszawie powstał mural łączący świat audiobooków z reklamą

W połowie listopada na warszawskiej Patelni powstał mural. To artystyczna aktywacja zrealizowana w ramach projektu Imagination Day. Reklama połączona jest tu z audiobookami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53148 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 listopada 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2019

Polacy nie mają czasu na kulturę – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

Co trzeci Polak przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy nie brał udziału w żadnym wydarzeniu kulturalnym. Obecnie główną deklarowaną przeszkodą w korzystaniu z kultury jest brak czasu. Najczęściej w wydarzeniach kulturalnych biorą udział ludzie młodzi. Dziedzinami, które najbardziej interesują Polaków, są: film, literatura oraz muzyka rozrywkowa – wynika z badania „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.