W Warszawie powstał mural łączący świat audiobooków z reklamą
  • 1
  • 6
25.11.2019

W Warszawie powstał mural łączący świat audiobooków z reklamą

W połowie listopada na warszawskiej Patelni powstał mural. To artystyczna aktywacja zrealizowana w ramach projektu Imagination Day. Reklama połączona jest tu z audiobookami.

Mural łączący świat audiobooków z reklamą opracowała od strony koncepcyjnej Feeders.agency. Pomysł bazuje na połączeniu projektu Imagination Day, którego symbolem jest canneński lew (logo Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions), z marką mecenasa akcji – platformy audiobooków Storytel.

Do współpracy zaproszonych zostało pięciu młodych ilustratorów: Michał Loba, Dorota Liwacz, Joanna Wojniłko, Kamil Lach i Katarzyna Zawadka. Ich zadaniem było wybranie jednego tytułu literackiego oraz jednego lwa. Po odsłuchaniu danego tytułu w formie audiobooka mieli przenieść się do świata wyobraźni. Każdego lwa zinterpretowali na swój sposób. Twórcy z Good Looking Studio wiernie odwzorowali kreski ilustratorów. Efekty można oglądać do 6 grudnia.

Mural jest efektem działań w ramach projektu Imagination Day. Pierwszą jego częścią jest konferencja, podczas której wiedzą podzielą się znane osoby z branży kreatywnej z całego świata.

Podczas konferencji wystąpi również Borys Szyc. W panelu zorganizowanym przez platformę Storytel aktor wprowadzi uczestników eventu w świat wyobraźni i pozwoli im poczuć magię dźwięku. Imagination Day to także wieczorny „Pokaz reklam Cannes Lions” w sieci kin Multikino. Można będzie obejrzeć spoty nagrodzone podczas Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

Oba wydarzenia odbędą się 3 grudnia. Głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

  • 6
mural łączący świat audiobooków z reklamą

Mural łączący świat audiobooków z reklamą

mural łączący świat audiobooków z reklamą
mural łączący świat audiobooków z reklamą
mural łączący świat audiobooków z reklamą
mural łączący świat audiobooków z reklamą
mural łączący świat audiobooków z reklamą

25 listopada 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2019

Polacy nie mają czasu na kulturę – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

Co trzeci Polak przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy nie brał udziału w żadnym wydarzeniu kulturalnym. Obecnie główną deklarowaną przeszkodą w korzystaniu z kultury jest brak czasu. Najczęściej w wydarzeniach kulturalnych biorą udział ludzie młodzi. Dziedzinami, które najbardziej interesują Polaków, są: film, literatura oraz muzyka rozrywkowa – wynika z badania „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.