Efekt EOY – wykorzystaj go w pełni do zwiększenia sprzedażyEfekt EOY – wykorzystaj go w pełni do zwiększenia sprzedażyEfekt EOY – wykorzystaj go w pełni do zwiększenia sprzedażyEfekt EOY – wykorzystaj go w pełni do zwiększenia sprzedaży
Gotowi do biegu po wynik sprzedaży? (fot. Infomastern on Visual Hunt / CC BY-SA)

Efekt EOY – wykorzystaj go w pełni do zwiększenia sprzedaży

Efekt EOY – wykorzystaj go w pełni do zwiększenia sprzedaży
Grzegorz Koczor

Grzegorz Koczor

-

CEO, agencja marketingu interaktywnego NoMonday

Grzegorz Koczor

Grzegorz Koczor

CEO
agencja marketingu interaktywnego NoMonday

Od ponad dwunastu lat związany z branżą reklamową. Specjalizuje się w komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych, umiejętnie łącząc je z tradycyjnymi kanałami komunikacji. Poszukiwacz wizji, które realnie pomagają w biznesie. W pracy otacza się ludźmi, którzy jego wizje przekładają na twarde cyfry. Prywatnie pasjonat sportu i brzmienia gitar akustycznych.

EOY – End of The Year – to jeden z najważniejszych momentów w kalendarzu sprzedażowym. Najtrudniejszy i jednocześnie najwdzięczniejszy okres dla reklamy. Wszyscy związani z działami sprzedaży i marketingu głowią się, jak wykorzystać ten czas – zaplanować i wdrożyć dobrą okolicznościową akcję.

Około Bożego Narodzenia nawet najbardziej opornych czy – innymi słowy – najbardziej rozsądnych konsumentów ogarnia zakupowe szaleństwo. Spokoju nie ma też po drugiej stronie – tam odpowiednie działy w firmach muszą wycisnąć jak najlepsze wyniki sprzedaży.

Kluczowe pytania, które zadają sobie wtedy wszyscy związani z działami sprzedaży i marketingu, brzmią:

Jak zaplanować i wdrożyć akcję w tym najtrudniejszym i jednocześnie najwdzięczniejszym okresie reklamowym?
Jak przebić się przez natłok reklam?
Jak przyciągnąć i skupić uwagę konsumentów?

Pytania te są szczególnie istotne dla brandów, które w gorącym okresie końca roku odnotowują pik sprzedażowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się