„Power Lejdi” – różowe narzędzia dla kobiet w kampanii serialu kanału Stopklatka
  • 2
  • 1
14.10.2022

„Power Lejdi” – różowe narzędzia dla kobiet w kampanii serialu kanału Stopklatka

„Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?”. Takie pytanie stawia Stopklatka prowokacyjną kampanią przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do najnowszej produkcji stacji – serialu „To nie ze mną”. Główna bohaterka jest mechaniczką samochodową. W wideo, poza odtwórczynią głównej roli, Adą Szczepaniak, pojawił się również Michał Szpak.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 października 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022

Konsumenci kwestionują zaangażowanie firm – powstaje raport „Dobry biznes” ARC Rynek i Opinia

Firmy coraz częściej mówią o swoim zaangażowaniu w odpowiedzialny biznes. Mimo to wyniki badania ARC Rynek i Opinia wskazują, że zdaniem dużej części konsumentów nie jest to zaangażowanie wystarczające. Dotyczy to zarówno tych przedsiębiorstw, które mogą pochwalić się konkretnymi rozwiązaniami z tego zakresu, jak i tych, które do tej pory nie angażowały się w zrównoważony biznes.

13 października 2022