Feminatywy w języku dzieci i dorosłych - Marketing przy Kawie
Feminatywy – ich znaczenie i obecność w codziennym języku dzieci i dorosłych. Badanie banku BNP Paribas
  • 0
  • 1
18.07.2022

Feminatywy – ich znaczenie i obecność w codziennym języku dzieci i dorosłych. Badanie banku BNP Paribas

Wciąż wiele osób, zarówno dorosłych, jak i dzieci, ma problem z używaniem nazw zawodów z żeńską końcówką (np. polityczka, inżynierka, naukowczyni). Potwierdzają to badania, w tym najnowsze, przeprowadzone z inicjatywy Banku BNP Paribas. Dlaczego i w jaki sposób rzeczywistość jest kształtowana przez nasz język?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lipca 2022