Ruszyła druga odsłona kampanii PGE „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja” - Marketing przy Kawie
Ruszyła druga odsłona kampanii PGE „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja”
  • 0
  • 1
10.06.2021

Ruszyła druga odsłona kampanii PGE „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja”

8 czerwca w Brukseli rozpoczęła się druga odsłona międzynarodowej kampanii informacyjnej PGE „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja”. Kampania jest elementem komunikacji o społecznych, gospodarczych i środowiskowych skutkach zamknięcia kopalni Turów w wyniku „nieplanowanych i nieskoordynowanych działań”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 czerwca 2021