Ruszyła druga odsłona kampanii PGE „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja”
  • 0
  • 1
10.06.2021

Ruszyła druga odsłona kampanii PGE „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja”

8 czerwca w Brukseli rozpoczęła się druga odsłona międzynarodowej kampanii informacyjnej PGE „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja”. Kampania jest elementem komunikacji o społecznych, gospodarczych i środowiskowych skutkach zamknięcia kopalni Turów w wyniku „nieplanowanych i nieskoordynowanych działań”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2021

Wiceprezes ds. globalnego marketingu Google: czas porzucić owczy pęd w brand purpose

Od marek coraz częściej oczekuje się, że zdefiniują brand purpose, zajmując stanowisko w ważnych kwestiach, aby konsumenci mogli im zaufać. Ostatnio jednak żenujące rozmiary przybrało zjawisko owczego pędu za brand purpose – uważa Marvin Chow, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Google. Taką opinię wygłosił podczas spotkania online zorganizowanego przez serwis Campaign.