Ruszyła druga odsłona kampanii PGE „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja”
  • 0
  • 1
10.06.2021

Ruszyła druga odsłona kampanii PGE „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja”

8 czerwca w Brukseli rozpoczęła się druga odsłona międzynarodowej kampanii informacyjnej PGE „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja”. Kampania jest elementem komunikacji o społecznych, gospodarczych i środowiskowych skutkach zamknięcia kopalni Turów w wyniku „nieplanowanych i nieskoordynowanych działań”.

Akcja „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja” ma zwrócić uwagę unijnych decydentów i międzynarodowej opinii publicznej na problem i konsekwencje nagłej i – jak uważa PGE – niesprawiedliwej transformacji oraz losu lokalnej społeczności w regionie turoszowskim. Kampania promuje także stronę www.turow2044.pl. Można na niej znaleźć szczegółowe informacje dotyczące sprawy Turowa, dostępne w pięciu językach.

Pierwsza odsłona kampanii była prowadzona od 27 kwietnia do 24 maja. W ramach podjętych działań mieszkańcy regionu turoszowskiego podpisali 10 tys. kartek z wizualizacją kampanii. Proszą w nich o obronę kopalni Turów i sprawiedliwą, rozłożoną w czasie transformację regionu. Kartki te zostaną przekazane Przewodniczącej Komisji Europejskiej, Ursuli von der Leyen.

Kampania „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja” została zaplanowana w Brukseli na kilkudziesięciu nośnikach zewnętrznych w terminie od 8 do 21 czerwca.

  • 1
„Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja”

W Brukseli ruszyła kampania „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja” PGE

9 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2021

Wiceprezes ds. globalnego marketingu Google: czas porzucić owczy pęd w brand purpose

Od marek coraz częściej oczekuje się, że zdefiniują brand purpose, zajmując stanowisko w ważnych kwestiach, aby konsumenci mogli im zaufać. Ostatnio jednak żenujące rozmiary przybrało zjawisko owczego pędu za brand purpose – uważa Marvin Chow, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Google. Taką opinię wygłosił podczas spotkania online zorganizowanego przez serwis Campaign.