- 0
- 4
„Run Your Way” marki New Balance w lokalnej, polskiej odsłonie
New Balance w ramach lokalnej kontynuacji kampanii „Run Your Way” prezentuje lokalnych biegaczy. Dla każdego z nich ważne jest coś innego, ale łączy ich bieganie.
„Run Your Way” to globalna kampania marki z Bostonu. Jej celem jest podkreślenie wyjątkowości i indywidualizmu osób, które biegają. New Balance przybliża sylwetki czwórki biegaczy, którzy podzielili się swoimi biegowymi regułami.
Lokalnymi bohaterami kampanii są:
- Karol Klepacki (@karolgucio). Kiedyś obiecujący płotkarz na 400 m. Dziś swoją biegową pasję realizuje w ramach projektu Swords Athletics. Zasada Karola: „Bieganie to sport zespołowy”.
- Zosia Pilitowska (@sophie_pilitowska). Nocne zmiany za barem siedem lat temu zamieniła na wspólny biznes z mamą. Dziś dalej prowadzi bar śniadaniowy Ranny Ptaszek na krakowskim Kazimierzu. Zasada Zosi: „W bieganiu nic nie musisz”.
- Michal „Yaksha” Novotny (@yak.ska). Były tajski boxer, fan streetwearu i DJ. Jako właściciel wytwórni muzycznej współpracował z największymi gwiazdami słowackiej (i nie tylko) sceny hiphopowej. Stworzył społeczność Lovethem Running Club. Zasada Michala: „Nigdy nie wiesz, dokąd zaprowadzi cię twój bieg”.
- Marysia Surzycka (@surzycka). Na co dzień jest prezeską domu produkcyjnego Shootme. Bieganie to dla niej forma ruchu, odskocznia od codziennych obowiązków i czas relaksu. Zasada Marysi: „Biegam dla swojego dobra, nie dla kilometrów”.
Pełne historie lokalnych bohaterów kampanii można poznać na stronie newbalance.pl/runyourway oraz w materiałach wideo, które pojawiły się na kanałach social media biegaczy zaangażowanych w kampanię.
Za koncepcję i koordynację produkcji lokalnej odsłony kampanii odpowiada Osom Studio. Przygotowaniem sesji zdjęciowej i materiałów zajął się dom produkcyjny Spokój Film.
W ramach kampanii działania online realizuje Performance Media. Key visuale pojawiły się m.in. w warszawskim metrze (Ströer) i na muralach (Good Looking Studio). Wsparcia w obszarze PR-u, zakupu mediów i działań z influencerami udziela agencja Snow PR. Kampania przewiduje również zaangażowanie lokalnych społeczności biegowych oraz komunikację w trakcie Półmaratonu Warszawskiego i towarzyszącego mu New Balance Biegu na Piątkę.
- 4