Niedawna kampania Dom Development z udziałem Kingi Preis i Bartosza Kizierowskiego pokazała dobro jako coś ekskluzywnego, trudno osiągalnego. Nie połączyła też komunikacji komercyjnej z CSR-em firmy. Porażka na całej linii? Komentują eksperci: Rafał Baran, dr Paweł Wójcik, Norbert Ofmański, Marcin Piwnicki, Bartek Cymer i Bartosz Gostkowski.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zobacz: Kinga Preis i Bartosz Kizierowski w kampanii promującej mieszkania Dom Development jako „miejsce dla dobrych ludzi”
Marcin Piwnicki – founder, creative director studia kreatywnego Kohe
A wystarczyło odwołać się do działań CSR wpisanych w strategię marki...
Developer postanowił promować „dobre miejsca” dla „dobrych ludzi”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.