Dlaczego kampania Dom Development „Miejsce dla dobrych ludzi” wywołała oburzenie? Eksperci: pomysł był dobry, zawiodło wykonanieDlaczego kampania Dom Development „Miejsce dla dobrych ludzi” wywołała oburzenie? Eksperci: pomysł był dobry, zawiodło wykonanieDlaczego kampania Dom Development „Miejsce dla dobrych ludzi” wywołała oburzenie? Eksperci: pomysł był dobry, zawiodło wykonanieDlaczego kampania Dom Development „Miejsce dla dobrych ludzi” wywołała oburzenie? Eksperci: pomysł był dobry, zawiodło wykonanie
Eksperci oceniają kontrowersyjną kampanię (fot. kadr ze spotu)

Dlaczego kampania Dom Development „Miejsce dla dobrych ludzi” wywołała oburzenie? Eksperci: pomysł był dobry, zawiodło wykonanie

Dlaczego kampania Dom Development „Miejsce dla dobrych ludzi” wywołała oburzenie? Eksperci: pomysł był dobry, zawiodło wykonanie
Redakcja

Redakcja

-

Niedawna kampania Dom Development z udziałem Kingi Preis i Bartosza Kizierowskiego pokazała dobro jako coś ekskluzywnego, trudno osiągalnego. Nie połączyła też komunikacji komercyjnej z CSR-em firmy. Porażka na całej linii? Komentują eksperci: Rafał Baran, dr Paweł Wójcik, Norbert Ofmański, Marcin Piwnicki, Bartek Cymer i Bartosz Gostkowski.

Zobacz: Kinga Preis i Bartosz Kizierowski w kampanii promującej mieszkania Dom Development jako „miejsce dla dobrych ludzi”

 
Marcin Piwnicki – founder, creative director studia kreatywnego Kohe

A wystarczyło odwołać się do działań CSR wpisanych w strategię marki...

Developer postanowił promować „dobre miejsca” dla „dobrych ludzi”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się