Po co deweloperowi potrzebna jest współpraca z agencją marketingową?Po co deweloperowi potrzebna jest współpraca z agencją marketingową?Po co deweloperowi potrzebna jest współpraca z agencją marketingową?Po co deweloperowi potrzebna jest współpraca z agencją marketingową?
Budujesz i oczekujesz dobrej sprzedaży? Zadbaj o marketing (fot. Pixabay)

Po co deweloperowi potrzebna jest współpraca z agencją marketingową?

Po co deweloperowi potrzebna jest współpraca z agencją marketingową?
Agnieszka Szklarczyk

Agnieszka Szklarczyk

CEO
agencja marketingowa I am for Developer

Ekspert w dziedzinie optymalizacji oraz stosowania metodologii Kaizen w marketingu. Od ponad 13 lat bada, analizuje i optymalizuje działania firm w obszarze marketingu i sprzedaży. Na podstawie danych ukrytych w KPI, lejkach sprzedażowych i raportach dobiera rozwiązania, które pozwalają firmom osiągać cele biznesowe. W życiu i w biznesie kieruje się filozofią Kaizen, która skupia się wokół idei ciągłego doskonalenia.

Działania promocyjne i reklamowe wspierające sprzedaż to serce aktywności każdej firmy oferującej produkty i usługi – niezależnie od branży. Można powiedzieć, że bez nich krew nie ruszy w obieg. To od nich i ich skuteczności zależy w dużej mierze rozpoznawalność danej marki i jej oferty, dotarcie do świadomości potencjalnych nabywców, a w efekcie wolumen sprzedaży, czyli przychody i zyski. Nie inaczej jest również w przypadku firm deweloperskich.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się