- 1
- 3
Deweloper Milestone promuje swoją inwestycję storytellingiem
Firma Milestone prezentuje film promujący jej najnowszą inwestycję Kamienica Nova Chopina 22 w Pruszkowie. Wielowymiarowa opowieść ma zredefiniować podejście do prezentacji osiedli mieszkaniowych.
Koncepcja wykracza poza konwencjonalne przedstawienie budynku. Podczas prac koncepcyjnych nad filmem promocyjnym priorytetem było odnalezienie świeżego podejścia, które zrewolucjonizuje standardy wideografii w branży deweloperskiej. Głównym elementem są więc nie tylko kwestie techniczne, ale też estetyka i atmosfera.
Reklama składa się z trzech segmentów, które mają tworzyć spójną narrację
- Zadaniem czołówki było przyciągnięcie uwagi widza. Inspiracją do stworzenia tej części była estetyka znana z seriali „House of Cards” czy „Succession”. Powolne ruchy kamery skupiającej się na detalach oraz precyzyjne oświetlenie i nieoczywiste perspektywy miały pozwolić uzyskać wrażenie głębi.
- Drugi segment skupia się na ukazaniu kulis tworzenia projektu. Ujęcia z wypowiedziami pracowników, utrzymane w portretowej stylistyce, a także kadry pokazujące pracę nad projektem podkreślają osobisty charakter filmu.
- Trzeci segment koncentruje się na aspekcie dokumentalnym, pokazującym skalę przedsięwzięcia. Pojawiają się ujęcia z dronów, obejmujące plac budowy i okolicę z lotu ptaka oraz dodatkowe ujęcia z ręki.
Elementem spajającym te trzy segmenty jest czarno-biała kolorystyka. Muzyka jest mieszanką analogowych syntezatorów i współczesnej szkoły samplingu. Uzupełnia ją wykorzystanie ziarna dźwiękowego i niskich częstotliwości. Całość ewoluuje w takt rozwoju narracji.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Deweloperni.pl, która również zajęła się komunikacją i obsługą social media. Za realizację filmu odpowiadają:
- Stefan Monin (reżyseria, muzyka),
- Tomasz Bury (director of photography),
- Michał Bielski (operator kamery, operator drona),
- Rafał Bańdura (montaż).
Autorką identyfikacji wizualnej inwestycji jest Jagoda Soszyńska z RTR IT Services. Za performance marketing odpowiada agencja Marketing Match.
- 3