Rossmann rozstrzygnął przetarg na dom mediowy
  • 0
  • 1
22.11.2022

Rossmann rozstrzygnął przetarg na dom mediowy

Rossmann rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego do obsługi mediów offline. Po przeanalizowaniu wszystkich ofert podpisano umowę z Zenithem.

Zenith to agencja mediowa należąca do Publicis Groupe. W ramach umowy będzie odpowiedzialna za zakup mediów offline (telewizję, radio, prasa, outdoor).

Wybraliśmy ofertę, która w największym stopniu została uszyta „na miarę” pod nasze potrzeby, a do przetargu przystąpiliśmy wraz z grupą AS Watson. Zenith zaproponował nam zarówno najlepsze warunki finansowe jak i serwis jakościowy. Wysoko oceniamy wiedzę, przygotowanie oraz zapał i energię zespołu. Duże znaczenie odgrywają tez zaawansowane narzędzia, do których uzyskamy dostęp. Podejście Zenith do wspólnego uczenia się i budowania kompetencji jest nam bliskie – mówi Bogdan Maksymiec, dyrektor marketingu w Rossmannie.

  • 1
Rossmann rozstrzygnął przetarg na dom mediowy

Rossmann rozstrzygnął przetarg na dom mediowy

22 listopada 2022

21 listopada 2022