Polska Generacja Z – fakty i mity na jej tematPolska Generacja Z – fakty i mity na jej tematPolska Generacja Z – fakty i mity na jej tematPolska Generacja Z – fakty i mity na jej temat
W badaniach pokoleń trzeba uwzględniać lokalne uwarunkowania (fot. Pixabay)

Polska Generacja Z – fakty i mity na jej temat

Polska Generacja Z – fakty i mity na jej temat
Olga Wójcicka

Olga Wójcicka

-

consumer insight manager, Mediahub

Olga Wójcicka

Olga Wójcicka

consumer insight manager
Mediahub

Współautorka raportu „Generacja Z – rzeczywistość młodych w kontrze do utrwalonych stereotypów". Na co dzień zajmuje się pozyskiwaniem wiedzy o opiniach i zachowaniach konsumentów, korzystając z klasycznych metod badawczych i nowych możliwości analiz, jak np. wirtualna etnografia. Prelegentka m.in. Forum IAB, Marketing Progress, Social Media Week. Współautorka projektów Big Data&Mobile, Współczesny konsument, Covid-Track by MediaHub, Matka Polka.

O Generacji Z mówimy w marketingu coraz więcej. I bardzo dobrze, w końcu jest to grupa niemal 7 mln Polaków, którzy właśnie wchodzą w dorosłość, gromadzą własny kapitał i zaczynają podejmować całkowicie samodzielne decyzje zakupowe. Duża część wyobrażeń w branży reklamowej na temat młodych wymaga jednak sprostowania. Potwierdzają to przykłady błędnych założeń w komunikacji skierowanej do tej grupy konsumentów. Czas zatem obalić mity i przyjrzeć się rzeczywistości Zetek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja