Nike zestawia piłkarzy z różnych pokoleń w nowej reklamie na mistrzostwa świata
  • 1
  • 1
17.11.2022

Nike zestawia piłkarzy z różnych pokoleń w nowej reklamie na mistrzostwa świata

Nike nawiązuje do dyskusji kibiców i ekspertów, którzy porównują klasę byłych i obecnych gwiazd futbolu. W spocie utrzymanym w stylistyce filmu science-fiction występują Kylian Mbappe, odmłodzeni Ronaldinho, Ronaldo, Cristiano Ronaldo, Edgar Davids oraz piłkarki Carli Loyd i Alex Morgan.

Wszystko rozpoczyna dyskusja w laboratorium. Para szalonych naukowców-kibiców kłóci się, czy obecny gwiazdor Kylian Mbappe jest lepszy od Ronaldinho z czasów gry w FC Barcelonie, w pierwszej dekadzie XXI w. Teleportują i przenoszą ich w czasie na zaimprowizowane boisko, a sami kibicują za szybą. W trakcie meczu emocje rosną, naukowcy sprowadzają kolejne obecne i byłe gwiazdy piłki.

Odmłodzony Edgar Davids sprzed lat rywalizuje z Virgilem van Dijkiem, a Ronaldo z Brazylii z młodszą wersją samego siebie.

Nostalgia za przeszłością miesza się tu z nowoczesną technologią, oglądaniem piłki na YouTube i wypatrywaniem kolejnych pokoleń piłkarzy.

Spot przygotowała agencja Wieden+Kennedy i dom produkcyjny CGI.

  • 1
Nike zestawia piłkarzy z różnych pokoleń w nowej reklamie na mistrzostwa świata

Nike zestawia piłkarzy z różnych pokoleń w nowej reklamie na mistrzostwa świata

16 listopada 2022