Ikea z kampanią nawiązującą do seriali z lat 80.
  • 2
  • 6
6.10.2022

Ikea z kampanią nawiązującą do seriali z lat 80.

Kampania „Ikea?! Nie uwierzysz, jak pasuje!” jest inspirowana cechami charakterystycznymi dla seriali telewizyjnych późnych lat 80. Scenografia spotów została wykreowana w całości z wykorzystaniem współczesnego asortymentu marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52660 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2022

  • 3
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2022

„Dziewczynki mogą wszystko” – druga odsłona kampanii Lego

Żeglarka, kuratorka, astronautka? A może surferka, rolniczka albo dżokejka? Dla dziewczynek nie ma rzeczy niemożliwych ani planów, których nie mogłyby realizować. „Dziewczynki mogą wszystko!” – to hasło drugiej odsłony kampanii, w której Lego zachęca do porzucenia stereotypów na temat możliwości zależnych od płci. Wierząc, że potencjał wszystkich dzieci jest nieograniczony, marka inspiruje dziewczynki oraz ich rodziców do rozwijania wyobraźni, poszerzania zainteresowań i przeżywania niezwykłych przygód w zabawie różnymi zestawami klocków.