Velo Bank zmienił logo i rozpoczął kampanię reklamową - Marketing przy Kawie
Velo Bank zmienił logo i rozpoczął kampanię reklamową
  • 1
  • 2
22.11.2022

Velo Bank zmienił logo i rozpoczął kampanię reklamową

Hasłem kampanii VeloBanku jest „Świat bardziej Velo”. Ma pokazać, że bank poprzez swoje produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

judol303

3 dni temu

judol303

21 listopada 2022