Velo Bank zmienił logo i rozpoczął kampanię reklamową
  • 1
  • 2
22.11.2022

Velo Bank zmienił logo i rozpoczął kampanię reklamową

Hasłem kampanii VeloBanku jest „Świat bardziej Velo”. Ma pokazać, że bank poprzez swoje produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta.

Nowe podejście banku zostało oparte na obserwacji konsumenckiej, która mówi o tym, że ludzie chcą związać się z bankiem, który stara się bardziej. Pomaga w codzienności, umie się dopasować do zmieniających się potrzeb i jednocześnie buduje pozytywne wartości dla klientów, otoczenia oraz pracowników.

Nowy logotyp VeloBanku to cztery kwadraty, które odzwierciedlają najważniejsze wartości i filary rozwoju banku:

  • nowoczesność, czyli działania w obszarze digital i dążenie do dynamiki charakterystycznej dla fintechów,
  • transparentność, co oznacza jasne i przejrzyste zasady usług, ale też troskę o środowisko, poprzez finansowanie zielonych inicjatyw klientów,
  • zrozumienie, czyli dynamiczne reagowanie na potrzeby klientów, co wyraża słowo „velocity” (ang. prędkość), będące składową nazwy banku,
  • bezpieczeństwo, jako podstawowa wartość w finansach.

Podstawowy logotyp występuje w układzie kwadratowym, ale adaptuje się w zależności od potrzeb również do formy poziomej belki. Nasycony odcień zieleni wspiera „zielone” aspiracje nowej marki.

Od 16 listopada bank prowadził kampanię teaserową, która 21 listopada zmieniła się w kampanię wizerunkową. Od 28 listopada zostanie wzmocniona przez kampanię produktową, prezentującą VeloKonto jako flagowy produkt związany z rebrandingiem.

 

 

Działania będą prowadzone w telewizji (spot 15-sekundowy w stacjach ogólnopolskich), prasie, radiu oraz internecie. Obejmie również reklamę zewnętrzną. Kreację stworzyła agencja Dentsu Polska. Spoty przygotowano we współpracy ze studiem postprodukcyjnym Human Ark. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za PR odpowiada agencja Zoom bsc.

  • 2
Velo Bank z nową strategią i logo

Velo Bank zmienił logo i rozpoczął kampanię reklamową

 

21 listopada 2022