„Green Black Friday” sieci Ikea - Marketing przy Kawie
Ikea rozpoczyna kampanię „Green Black Friday” promującą odpowiedzialne zakupy
  • 1
  • 3
22.11.2022

Ikea rozpoczyna kampanię „Green Black Friday” promującą odpowiedzialne zakupy

Kampania Ikei „Green Black Friday” pokazuje, że życie mebli, podobnie jak ludzi, składa się z etapów. Najpierw są z nami, ale w pewnym momencie się z nimi rozstajemy. I wtedy zaczynają swoje drugie życie. Ogólnopolska akcja informacyjna w mediach wystartowała 21 listopada i potrwa do 11 grudnia br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 listopada 2022

21 listopada 2022