Ikea rozpoczyna kampanię „Green Black Friday” promującą odpowiedzialne zakupy
  • 1
  • 3
22.11.2022

Ikea rozpoczyna kampanię „Green Black Friday” promującą odpowiedzialne zakupy

Kampania Ikei „Green Black Friday” pokazuje, że życie mebli, podobnie jak ludzi, składa się z etapów. Najpierw są z nami, ale w pewnym momencie się z nimi rozstajemy. I wtedy zaczynają swoje drugie życie. Ogólnopolska akcja informacyjna w mediach wystartowała 21 listopada i potrwa do 11 grudnia br.

Kampania, podobnie jak w zeszłym roku, promuje usługę „Oddaj i Zyskaj”. Dzięki niej klienci mogą odsprzedać swoje niepotrzebne lub niechciane meble Ikei, zamiast je wyrzucać. Mogą przy tym zyskać nawet do 50 proc. ich wartości na karcie refundacyjnej.

Odkupione produkty, które wyglądają „jak nowe” lub ze śladami użytkowania, ponownie trafiają do sprzedaży w okazyjnych cenach w działach circular hub w sklepie. Zyskują szansę na nowy dom oraz dłuższe życie. Marka stworzyła także circular hub online. Pozwala on przeglądać dostępne artykuły w danym sklepie, zarezerwować wybrany przedmiot na 24 godziny i w tym czasie odebrać go oraz zapłacić na miejscu.

Ogólnopolska kampania „Green Black Friday” wystartowała 21 listopada i potrwa do 11 grudnia. Do jej rozpowszechniania wykorzystywane są zasięgowe emisje digitalowe. Prowadzone są działania programatyczne display w mediach społecznościowych (Facebook, Pinterest, Instagram), na platformie ogłoszeniowej OLX, a także wideo na YouTube. Strategię, kreację i produkcję przygotowała agencja VMLY&R. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker, a komunikacją PR Garden of Words.

  • 3
Ikea rozpoczyna kampanię „Green Black Friday” promującą odpowiedzialne zakupy

Ikea rozpoczyna kampanię „Green Black Friday” promującą odpowiedzialne zakupy

Ikea rozpoczyna kampanię „Green Black Friday” promującą odpowiedzialne zakupy
Ikea rozpoczyna kampanię „Green Black Friday” promującą odpowiedzialne zakupy

 

 

22 listopada 2022

21 listopada 2022