Robert Górski i Mikołaj Cieślak w kampanii Orange „Oferta nie do przejedzenia”
  • 1
  • 1
19.09.2023

Robert Górski i Mikołaj Cieślak w kampanii Orange „Oferta nie do przejedzenia”

W nowym spocie panowie z kabaretowego duetu wcielają się w dwie charakterystyczne role – beztroskiego wesołka i grymaśnego malkontenta. Akcja rozgrywa się w restauracji, gdzie kelner Mikołaj obsługuje podekscytowanego gościa Roberta.

Każdy, kto zdecyduje się wybrać ofertę Orange, otrzyma dodatkowo 2,5 tys. GB za darmo przez rok z usługą „Bez limitu”.

Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30 i 15 sekund, które można obejrzeć na kanałach należących m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będą też emitowane w mediach społecznościowych w specjalnych formatach.

Kampanię przygotowała agencja Leo Burnett. Reżyserem spotów był Adrian Chudek. Film wyprodukowało Studio Filmowe M5, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.

  • 1
Orange „Oferta nie do przejedzenia”

Robert Górski i Mikołaj Cieślak w kampanii Orange „Oferta nie do przejedzenia”

19 września 2023

18 września 2023