Orange i „Oferta nie do przejedzenia” - Marketing przy Kawie
Robert Górski i Mikołaj Cieślak w kampanii Orange „Oferta nie do przejedzenia”
  • 1
  • 1
19.09.2023

Robert Górski i Mikołaj Cieślak w kampanii Orange „Oferta nie do przejedzenia”

W nowym spocie panowie z kabaretowego duetu wcielają się w dwie charakterystyczne role – beztroskiego wesołka i grymaśnego malkontenta. Akcja rozgrywa się w restauracji, gdzie kelner Mikołaj obsługuje podekscytowanego gościa Roberta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 września 2023

18 września 2023