- 1
- 1
Robert Górski i Mikołaj Cieślak w kampanii Orange „Oferta nie do przejedzenia”
W nowym spocie panowie z kabaretowego duetu wcielają się w dwie charakterystyczne role – beztroskiego wesołka i grymaśnego malkontenta. Akcja rozgrywa się w restauracji, gdzie kelner Mikołaj obsługuje podekscytowanego gościa Roberta.
Każdy, kto zdecyduje się wybrać ofertę Orange, otrzyma dodatkowo 2,5 tys. GB za darmo przez rok z usługą „Bez limitu”.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30 i 15 sekund, które można obejrzeć na kanałach należących m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będą też emitowane w mediach społecznościowych w specjalnych formatach.
Kampanię przygotowała agencja Leo Burnett. Reżyserem spotów był Adrian Chudek. Film wyprodukowało Studio Filmowe M5, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
- 1