Jak sobie pomóc, wystawiając rachunki? Nasz umysł ma własne zasady odbierania cenJak sobie pomóc, wystawiając rachunki? Nasz umysł ma własne zasady odbierania cenJak sobie pomóc, wystawiając rachunki? Nasz umysł ma własne zasady odbierania cenJak sobie pomóc, wystawiając rachunki? Nasz umysł ma własne zasady odbierania cen
Ceny to również forma komunikacji (fot. Pixabay)

Jak sobie pomóc, wystawiając rachunki? Nasz umysł ma własne zasady odbierania cen

Jak sobie pomóc, wystawiając rachunki? Nasz umysł ma własne zasady odbierania cen
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W umyśle konsumenta ceny, podobnie jak każde liczby, które go dotyczą, nie istnieją w próżni. Ich pojmowanie i wynikające stąd przekonania, nawyki, emocje i zachowania zawsze wyznaczone są szerszym kontekstem. Na dodatek każdy proces podejmowania decyzji ma swój kontekst sytuacyjny. Zrozumienie tego pozwala efektywniej projektować swoją politykę cenową. Na przeszkodzie często stają jednak inne, pozamerytoryczne kwestie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja