- 1
- 6
PZPN promuje nowe koszulki reprezentacji Polski
Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował nową koszulkę reprezentacji Polski. Kampania promocyjna różni się od dotychczasowych. Jej celem jest dotarcie do nowych odbiorców.
Nowe koszulki reprezentacji Polski w piłce nożnej to zwrot w stronę klasyki, z charakterystycznym czerwonym kołnierzykiem. Centralnie umieszczone godło, powiększone w stosunku do poprzednich strojów, akcentuje narodową tożsamość. Po raz pierwszy w historii wyjazdowego zestawu koszulka ma oryginalny graficzny wzór, z trzema odcieniami czerwieni nakładającymi się na siebie.
W poprzednich latach komunikacja wokół strojów reprezentacji opierała się na bezpiecznym przekazie. Skoncentrowany był na wspólnym kibicowaniu, narodowej dumie, podniosłości i emocjach. Tym razem skupiono się na zainteresowaniu nowej, młodszej grupy odbiorców. W swoich działaniach PZPN akcentuje fakt, że koszulka z narodowym godłem może być elementem współczesnego stylu życia.
– Na całym świecie kultura stadionowa w naturalny sposób współgra z kulturą miejską. Uważamy, że tego typu połączenie warto jeszcze mocniej promować także w naszym kraju – tłumaczy Karol Tatar, kierownik Działu Marketingu i Sponsoringu PZPN.
Głównymi nośnikami kampanii są:
- klip wideo promowany w sferze digital,
- kreacje statyczne oparte na lifestyle’owej sesji zdjęciowej.
Wzięli w niej udział piłkarze reprezentacji Polski i aktorzy występujący w filmie promocyjnym. Nowym kierunkiem jest też zaangażowanie ambasadorów z grona polskich pasjonatów koszulek piłkarskich.
Produkcję klipu promocyjnego zrealizował zespół F25 Sport (sportowy dział domu produkcyjnego F25). Pomysł kreatywny, na bazie założeń wypracowanych wspólnie przez PZPN oraz F25, stworzył reżyser Grzegorz Łach. Za zdjęcia i montaż odpowiadał Jewgienij Bochulia. Autorem sesji zdjęciowej był Mateusz Kostrzewa.
Stroje, w których piłkarze i piłkarki będą reprezentować kraj w oficjalnych meczach, znajdą się w otwartej sprzedaży od czwartku 21 marca.
- 6