The Boring Phone – telefon bez internetu - Marketing przy Kawie
The Boring Phone – telefon bez internetu od Heinekena i Bodegi
  • 0
  • 2
22.04.2024

The Boring Phone – telefon bez internetu od Heinekena i Bodegi

Heineken i amerykański butik Bodega prezentują The Boring Phone. Urządzenie bez internetu ma ułatwiać interakcje w świecie offline. Powstało w odpowiedzi na potrzebę ograniczenia korzystania z technologii.

The Boring Phone to telefon opracowany przez Human Mobile Devices (HMD). Pozbawiony jest dostępu do internetu oraz mediów społecznościowych. Celem inicjatywy jest promocja cyfrowego detoksu i zachęcenie użytkowników do skupienia się na bezpośrednich relacjach, zamiast na ekranie smartfona. Produkt zaprezentowano podczas Milan Design Week.

Badania zlecone przez Heinekena wykazały, że 90% osób z pokolenia Z i milenialsów w Wielkiej Brytanii i USA przyznaje się do częstego zerkania na smartfona podczas spotkań ze znajomymi. Stąd pomysł na wprowadzenie nudziarskiego telefonu, który oferuje tylko podstawowe funkcje, takie jak SMS-y czy połączenia głosowe. Ma to sprzyjać lepszemu skupieniu na teraźniejszości przez wspomniane pokolenia.

Urządzenie jest częścią większej strategii marki Heineken. Ma ona na celu zwiększenie świadomości na temat wpływu technologii na jakość życia towarzyskiego.

Telefon został udostępniony w limitowanej edycji w trakcie Milan Design Week. Promował go pochodzący z Ibizy brytyjski producent TSHA, rozdając urządzenie fanom.

W czerwcu Heineken wprowadzi aplikację, która będzie zmieniać smartfony w „nudne telefony”.

  • 2
Heineken i Bodega: The Boring Phone

Heineken i Bodega: The Boring Phone

Heineken i Bodega: The Boring Phone

22 kwietnia 2024

20 kwietnia 2024