„Żuje się dobrze” – przekonuje Orbit - Marketing przy Kawie
Platforma komunikacji Orbit „Żuje się dobrze” w Polsce
Advertisement
  • 4
  • 5
21.03.2024

Platforma komunikacji Orbit „Żuje się dobrze” w Polsce

Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit nową kampanią „Żuje się dobrze”. Pokazuje, że bezcukrowa guma może być orzeźwiającą przekąską, ale i dać konsumentom chwilę dla siebie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56325 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 marca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
20.03.2024

Oczekiwania Polaków wobec reklam w 2024 r. – badanie Instytutu Inbound Marketingu, SW Research i LoveBrands Group

Na pytanie zadane w 2024 r.: „Gdzie na co dzień masz kontakt z reklamą?” ponad 76% Polaków wskazuje telewizję. 45% Polaków twierdzi, że ma swoje ulubione reklamy, 27%, że oglądanie reklam to miłe zajęcie, a 24%, że ufa ich przekazom. To wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Instytutu Inbound Marketingu we współpracy z agencją badawczą SW Research oraz LoveBrands Group.