Biedronka wprowadza kolejny produkt sygnowany logo reprezentacji Polski
  • 0
  • 1
6.03.2024

Biedronka wprowadza kolejny produkt sygnowany logo reprezentacji Polski

Biedronka wprowadza Peanut Powder, czyli orzeszki ziemne prażone w formie proszku, o obniżonej zawartości tłuszczu. To kolejny produkt z serii Go Active. Jest sygnowany logotypem piłkarskiej reprezentacji Polski.

Produkt został opracowany przez specjalistów z zakresu żywienia, którzy na co dzień współpracują z reprezentantami i reprezentantkami Polski. Jest już dostępny w sklepach sieci. We wrześniu ub.r. w sklepach Biedronki pojawiły się żele energetyczne, napoje witaminowe oraz napoje izotoniczne. Teraz do linii produktów dodano Peanut Powder.

Produkt składa się w 100% z orzeszków prażonych i cechuje się obniżoną zawartością tłuszczu. Ma 70% mniej tłuszczu niż prażone orzeszki arachidowe. Dodatkowo w 100 gramach produktu znajduje się 46 gramów białka. Proszek można wykorzystać jako dodatek do potraw i wypieków. Także do sosów i śniadań w postaci smoothie czy owsianki, dodając do nich w ten sposób solidną porcję protein.

– Cieszymy się, że po raz kolejny we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i partnerami biznesowymi poszerzyliśmy ofertę serii produktów rozwijanej w ramach marki własnej Go Active. Seria ta jest wyjątkowa pod wieloma względami. Wyróżnia ją na tle konkurencji uniwersalność w stosowaniu. Produkty z tej serii stanowią znakomite uzupełnienie diety. Zarówno dla piłkarzy i piłkarek reprezentujących polskie barwy narodowe, jak i dla osób amatorsko uprawiających sport i ceniących zdrowy styl życia.

Peanut Powder to nowość marki własnej, która została stworzona również w myśl tej zasady. Cechuje go wysoka jakość, a ponadto może być stosowany na wiele różnych sposobów. Poszerzenie oferty marki Go Active jest kolejnym krokiem sieci Biedronka, zmierzającym do dalszej demokratyzacji dostępu do produktów, które do tej pory były dostępne wyłącznie w sklepach specjalistycznych – tłumaczy Sylwia Bucka, dyrektor ds. rozwoju marki w sieci Biedronka.

Kampania promocyjna wykorzystuje wizerunek grupowy piłkarek i piłkarzy reprezentacji Polski

Są wśród nich m.in. Robert Lewandowski, Ewa Pajor oraz Piotr Zieliński. Związek opublikuje opracowany wspólnie z pracującymi dla reprezentacji ekspertami e-book. Znajdą się w nim gotowe przepisy i propozycje wykorzystania Peanut Powder.

Kampania obejmie m.in. działania outdoorowe, animacje na bandach LED, aktywacje w social mediach, a także wysyłkę specjalnego newslettera. Marka będzie eksponowana w programie meczowym spotkania Polska – Estonia, który odbędzie się 21 marca na PGE Narodowym w Warszawie.

Biedronka współpracuje z PZPN od trzynastu lat.

  • 1
Peanut Powder – kolejny produkt z logo piłkarskiej reprezentacji Polski w ofercie Biedronki

Peanut Powder – kolejny produkt z logo piłkarskiej reprezentacji Polski w ofercie Biedronki

5 marca 2024