Romet zaczyna wieloetapową kampanię - Marketing przy Kawie
Romet rozpoczyna wieloetapową kampanię promującą aktywny styl życia
  • 3
  • 3
15.04.2022

Romet rozpoczyna wieloetapową kampanię promującą aktywny styl życia

Marka rowerowa Romet ruszyła z kampanią, w której za pomocą linii rowerów miejskich będzie promować zdrowy, aktywny styl życia w dużych miastach. Działania rozpoczną się od aktywności w Radiu Eska oraz kampanii internetowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 kwietnia 2022

14 kwietnia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2022

Koalicja „Razem przeciw dezinformacji” Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Demagog i Fundacji Digital Poland

Dezinformacja to potężna broń, która w realny sposób może negatywnie wpływać na kraje i bieg ich historii. Dlatego musimy działać tu i teraz, by powstrzymać skutki jej użycia – podkreślają wspólnie członkowie Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Demagog i Fundacji Digital Poland. To właśnie z inicjatywy tych organizacji powstała koalicja „Razem przeciw dezinformacji”. Poprzez różnorodne działania edukacyjne chce ona walczyć z tym szkodliwym zjawiskiem.