- 0
- 2
Garden of Words Group zmienia identyfikację wizualną
Grupa agencji Garden of Words zmienia swoją identyfikację wizualną. Obejmie to odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka, elementy graficzne, czcionki).
Zmiana wynika z rozwoju firmy. W ostatnich latach przekształciła się ona z agencji PR w grupę agencji komunikacji zintegrowanej. Garden of Words Group działa w obszarze strategii, kreacji, digitalu i PR. Zmiany w identyfikacji brandu obejmują m.in. logo, które do tej pory zdobił subtelny, roślinny element. Tym razem jednak grupa postawiła na minimalistyczny koncept, w którym nazwę spółki złożoną nowoczesnym fontem wpisano w kształt kwadratu.
Autorem zmian jest wewnętrzny dział kreacji grupy. Zarządza nim Paulina Więcek, dyrektorka kreatywna.
– W tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej postawiliśmy na geometryczne, minimalistyczne elementy. Chcieliśmy podkreślić wszystkie cztery obszary, którymi zajmuje się nasza grupa. Wspólnie z zespołem zdecydowaliśmy się pozostać przy zieleni Garden of Words, jednak nadaliśmy jej bardziej nowoczesny charakter. W naszych materiałach będzie można zauważyć również nowe akcenty fioletu i lawendy. Elementem rebrandingu była też sesja fotograficzna zorganizowana dla pracowników. Zdjęcia z niej będą dostępne na naszej nowej stronie internetowej – mówi Paulina Więcek.
Ostatnie lata to czas rozwoju grupy. Obecnie w jej skład wchodzą trzy współpracujące ze sobą agencje: Great Minds, Garden of Words i Fresh Think.
- 2