Garden of Words Group zmienia identyfikację wizualną
  • 0
  • 2
20.04.2024

Garden of Words Group zmienia identyfikację wizualną

Grupa agencji Garden of Words zmienia swoją identyfikację wizualną. Obejmie to odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka, elementy graficzne, czcionki).

Zmiana wynika z rozwoju firmy. W ostatnich latach przekształciła się ona z agencji PR w grupę agencji komunikacji zintegrowanej. Garden of Words Group działa w obszarze strategii, kreacji, digitalu i PR. Zmiany w identyfikacji brandu obejmują m.in. logo, które do tej pory zdobił subtelny, roślinny element. Tym razem jednak grupa postawiła na minimalistyczny koncept, w którym nazwę spółki złożoną nowoczesnym fontem wpisano w kształt kwadratu.

Autorem zmian jest wewnętrzny dział kreacji grupy. Zarządza nim Paulina Więcek, dyrektorka kreatywna.

– W tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej postawiliśmy na geometryczne, minimalistyczne elementy. Chcieliśmy podkreślić wszystkie cztery obszary, którymi zajmuje się nasza grupa. Wspólnie z zespołem zdecydowaliśmy się pozostać przy zieleni Garden of Words, jednak nadaliśmy jej bardziej nowoczesny charakter. W naszych materiałach będzie można zauważyć również nowe akcenty fioletu i lawendy. Elementem rebrandingu była też sesja fotograficzna zorganizowana dla pracowników. Zdjęcia z niej będą dostępne na naszej nowej stronie internetowej – mówi Paulina Więcek.

Ostatnie lata to czas rozwoju grupy. Obecnie w jej skład wchodzą trzy współpracujące ze sobą agencje: Great Minds, Garden of Words i Fresh Think.

  • 2
Garden of Words zmienia identyfikację wizualną

Garden of Words Group zmienia identyfikację wizualną

Logo GoW przed zmianami

19 kwietnia 2024

18 kwietnia 2024