- 2
- 1
Romet rusza z wiosenną kampanią reklamową
Producent rowerów Romet rozpoczął sezon rowerowy kampanią obejmującą radio, telewizję oraz internet. W radiu pojawi się konkurs „Rowerowa wiosna z Radiem Zet”, a rowery elektryczne będą lokowane w programie „Dzień dobry TVN”.
Konkurs radiowy pozwala wygrać najnowsze rowery marki. Należy wejść na stronę konkursową i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Zwycięzcy otrzymają kody rabatowe o wartości 2 tys. zł, które będą mogli zrealizować na stronie internetowej marki Romet.
W „Dzień dobry TVN” ambasadorka marki Joanna Jabłczyńska wraz z ekspertem opowiedzą o przewagach rowerów elektrycznych. Podzielą się swoimi doświadczeniami oraz będą zachęcać do przesiadki na rower podczas codziennych dojazdów do pracy i szkoły.
– Celem jest przekonanie Polaków do codziennej jazdy na rowerze. Mówimy też o przewagach rowerów elektrycznych i zachęcamy do odkrywania na rowerze niezwykłych miejsc w całej Polsce. Jako polski producent rowerów, którego sprzęt w całości powstaje w Polsce wierzymy, że rower pozwala docenić piękno najbliższej okolicy, która jest tuż za rogiem. Aby przeżyć emocje i cieszyć się jazdą, nie trzeba od razu ruszać z rowerem w daleką i egzotyczną podróż. Chcemy wspólnie budować społeczność zaangażowanych, zmotywowanych rowerzystów – mówi Wiesław Grzyb, prezes Rometu.
- 1