Romet rusza z wiosenną kampanią reklamową
  • 2
  • 1
20.03.2024

Romet rusza z wiosenną kampanią reklamową

Producent rowerów Romet rozpoczął sezon rowerowy kampanią obejmującą radio, telewizję oraz internet. W radiu pojawi się konkurs „Rowerowa wiosna z Radiem Zet”, a rowery elektryczne będą lokowane w programie „Dzień dobry TVN”.

Konkurs radiowy pozwala wygrać najnowsze rowery marki. Należy wejść na stronę konkursową i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Zwycięzcy otrzymają kody rabatowe o wartości 2 tys. zł, które będą mogli zrealizować na stronie internetowej marki Romet.

W „Dzień dobry TVN” ambasadorka marki Joanna Jabłczyńska wraz z ekspertem opowiedzą o przewagach rowerów elektrycznych. Podzielą się swoimi doświadczeniami oraz będą zachęcać do przesiadki na rower podczas codziennych dojazdów do pracy i szkoły.

– Celem jest przekonanie Polaków do codziennej jazdy na rowerze. Mówimy też o przewagach rowerów elektrycznych i zachęcamy do odkrywania na rowerze niezwykłych miejsc w całej Polsce. Jako polski producent rowerów, którego sprzęt w całości powstaje w Polsce wierzymy, że rower pozwala docenić piękno najbliższej okolicy, która jest tuż za rogiem. Aby przeżyć emocje i cieszyć się jazdą, nie trzeba od razu ruszać z rowerem w daleką i egzotyczną podróż. Chcemy wspólnie budować społeczność zaangażowanych, zmotywowanych rowerzystów – mówi Wiesław Grzyb, prezes Rometu.

  • 1
Romet rusza z wiosenną kampanią reklamową

Romet rusza z wiosenną kampanią reklamową

20 marca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2024

Oczekiwania Polaków wobec reklam w 2024 r. – badanie Instytutu Inbound Marketingu, SW Research i LoveBrands Group

Na pytanie zadane w 2024 r.: „Gdzie na co dzień masz kontakt z reklamą?” ponad 76% Polaków wskazuje telewizję. 45% Polaków twierdzi, że ma swoje ulubione reklamy, 27%, że oglądanie reklam to miłe zajęcie, a 24%, że ufa ich przekazom. To wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Instytutu Inbound Marketingu we współpracy z agencją badawczą SW Research oraz LoveBrands Group.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2024

Echa webinaru Brandly360 „Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?”

Wyzwania związane z wdrożeniem automatyzacji cen, praktyczne i wartościowe dla skalowania sprzedaży przykłady implementacji dynamicznych strategii cenowych, wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesie wyznaczania cen, zastosowania zjawiska automatyzacji w sprzedaży i marketingu, a także występujące na rynku rozwiązania dla e-commerce. To wszystko omówiono podczas organizowanego przez Brandly360 webinaru „Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?”.