Ewangeliści marek: jak się rodzą, jak w tym pomóc - Marketing przy Kawie
Jak rodzą się ewangeliści marek – etapy doświadczeń w consumer journeyJak rodzą się ewangeliści marek – etapy doświadczeń w consumer journeyJak rodzą się ewangeliści marek – etapy doświadczeń w consumer journeyJak rodzą się ewangeliści marek – etapy doświadczeń w consumer journey
Pierwsze doświadczenie to coś, co późniejsi ewangeliści marek zapamiętują na zawsze (fot. Pixabay)

Jak rodzą się ewangeliści marek – etapy doświadczeń w consumer journey

Jak rodzą się ewangeliści marek – etapy doświadczeń w consumer journey
Marek Staniszewski

Marek Staniszewski

-

Marek Staniszewski

Marek Staniszewski

Certyfikowany trener biznesu, certyfikowany coach grupowy i zespołowy, wykładowca, doradca i autor. Pasjonat strategii komunikacji oraz inwentyki. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach kreatywnych, gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego (Ogilvy, Young & Rubicam, Havas). Zarządzał również działem marketingu w firmie Canal+. Jako wykładowca i trener prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów THINKTANK i SUPERBRANDS Autor wielu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp”, „Tak na marginesie strategii” oraz współautorem książki „Portret klienta”. Autor narzędzi dla trenerów: „Karty Inwencji”, „Karty Opowieści”. Pomysłodawca projektu Farma Inwencji. Założyciel i prezes Fundacji Homo Inquietus.

Głębsze zrozumienie procesu consumer journey pozwala lepiej zaprojektować etapy kontaktu z marką. Tym samym umożliwia zbudowanie silniejszej relacji z konsumentem, który może stać się prawdziwym ewangelistą marki.

Każde ważne i znaczące doświadczenie życiowe wpływa na nas i potrafi nas zmienić. Zmiana ta może dotyczyć nie tylko sposobu myślenia, tego co i jak robimy. Zmieniać może się wówczas system naszych przekonań: tego, co jest dla nas ważne i w co wierzymy, a tym samym świat naszych wartości.

Często zaś bywa tak, że po przeżyciu znaczącego doświadczenia i dokonanej zmianie czujemy potrzebę podzielenia się tym z innymi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to