Prince Polo z nową platformą komunikacji - Marketing przy Kawie
Prince Polo z nową platformą komunikacji
  • 2
  • 3
7.05.2024

Prince Polo z nową platformą komunikacji

Marka Prince Polo (Mondelēz) ma nową platformę komunikacji, pod hasłem „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu”. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki jako lidera rynku. Kampania trwa od 1 kwietnia i obejmuje działania TVC, digital oraz media społecznościowe i display.

Koncepcja komunikacji opiera się na pokazaniu, że wafelek Prince Polo jest dla każdego. Głównym nośnikiem kampanii są dwa 30-sekundowe spoty, których bohaterami są Polacy w różnych sytuacjach. Łączy ich jedno – miłość do wafelka tej właśnie marki.

Realizacja reklam zajęła trzy miesiące preprodukcji i cztery dni zdjęciowe w ośmiu lokalizacjach. Nagrano dziewięć scenek, każdą z innym scenariuszem i obsadą.

– W nowych spotach Prince Polo skupiliśmy się na różnorodności i barwności naszego społeczeństwa. Wiemy, jak bardzo Polacy lubią się ze sobą spierać. Jednak pomimo tej niezgody jest coś, co od prawie 70 lat niezmiennie nas łączy i spaja. To miłość do wafelka Prince Polo. Czy wśród nas znajdzie się ktoś, kto kompletnie nie zgodzi się z tą opinią? Założę się, że tak! – mówi Daniel Czajkowski, marketing manager chocolate, Mondelēz Polska.

Nową platformę komunikacji przygotowała agencja Ogilvy Polska. Reżyserią spotów zajął się reżyserski duet Andiamo. Za produkcję spotów odpowiedzialne było Papaya Films. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się Spark Foundry.

  • 3
Nowa platforma komunikacji Prince Polo

Nowa platforma komunikacji Prince Polo

Nowa platforma komunikacji Prince Polo
Nowa platforma komunikacji Prince Polo

7 maja 2024

6 maja 2024