- 1
- 3
„Chrupnij życie” – nowa platforma komunikacji marki Nussbeisser
Nowa platforma komunikacji to pierwsze działanie przygotowane dla marki czekolad Nussbeisser przez agencję Ogilvy. Spot kampanii „Chrupnij życie” przenosi odbiorców do świata bogatego w doznania smakowe.
Trzydziestosekundowa reklama TVC czekolad Nussbeisser skupia się na wizualizacji doświadczenia smakowego oraz płynącej z niego inspiracji. Zachęca odbiorców, by choć na chwilę spojrzeli na swoją codzienność inaczej niż dotychczas.
Styl komunikacji jest kształtowany przez sposób narracji filmowej. Kamera na niemal jednym ujęciu zanurza się w świat produktu. Nie ma tu podziału na części demo i live action – te elementy łączą się ze sobą. Ma to oddawać połączenie doświadczenia smakowego ze składem czekolad. Reklama zachęca, by przełamać tabliczkę, która dzieli się na paski o nieregularnych kształtach, i wgryźć się w jej chrupiące orzechy. Sugeruje, że może to przynieść pozytywną inspirację, by „chrupnąć życie”.
Komunikacja skupia się na podkreśleniu każdej z wyróżniających się cech produktu. Są to m.in.:
- nietypowy kształt pasków odłamywanych z tabliczki,
- opakowanie „czekolady z okienkiem”, pozwalające zobaczyć produkt przed jego zakupem.
– Nasza nowa strategia komunikacji zaprasza wszystkich do wejścia w intensywny świat czekolady Nussbeisser. Aby tego dokonać, wspólnie z Ogilvy stworzyliśmy zupełnie nową kampanię, która mocno wykracza poza standardy komunikacji czekolad. Po prostu przełamaliśmy ją po swojemu.
Współpraca strategiczno-kreatywna z agencją objęła cały proces: począwszy od opracowania nowego pozycjonowania produktu, przez kreację pomysłów, po ich implementację. Dzięki temu udało nam się ukazać unikalne cechy produktu – starannie wyselekcjonowane orzechy laskowe i najwyższej klasy czekoladę – w ciekawy i odważny sposób – mówi Maciej Kruszewski, brand manager chocolate, Mondelēz Europe Services GmbH.
– Aby w misterny sposób wyrazić cechy tej czekolady z orzechami – czy może orzechów z czekoladą? – razem z klientem wypracowaliśmy każdy najdrobniejszy element tego świata metafor i produktu. Począwszy od hasła marki, poprzez część wizualną łączącą świat zewnętrzny ze światem produktu, po warstwę efektów dźwiękowych i precyzyjnie dobraną muzykę – opisuje Maciej Twardowski, executive creative director w Ogilvy Polska.
Zakupem i planowaniem mediów zajęła się agencja Spark Foundry.
- 3