Nowa platforma komunikacji marki Wawel
  • 1
  • 1
15.01.2024

Nowa platforma komunikacji marki Wawel

„Level Wawel” – to hasło kampanii i zarazem nowa platforma komunikacji krakowskiego producenta słodyczy Wawel.

Nowy koncept komunikacyjny skupia się wokół idei: marka wyznacza bezkonkurencyjną jakość, a wyjątkowy smak słodyczy sprawia, że każda czynność, której towarzyszą, wynosi ją na wyższy poziom.

Nowy spot telewizyjny wspiera flagową kategorię producenta, tj. czekolady. Podkreśla ich krótki skład, jakość surowców i doznania smakowe na królewskim poziomie. Produkcja łączy w sobie świat rzeczywisty z animowanym. Odbiorca przenosi się do niego wraz z główną bohaterką za sprawą zjedzenia kostki czekolady.

Ideą kampanii jest pokazanie najwyższej jakości słodyczy marki

To Level Wawel, wyższy poziom czekoladowego doznania, gdzie za smakiem idzie również krótki i dobry skład.

– W nowej komunikacji koncentrujemy się na podkreśleniu najwyższej jakości i dobrego składu słodyczy Wawel. Dlatego hasłem przewodnim kampanii jest krótki, chwytliwy claim: Level Wawel. Nowa platforma komunikacji obejmuje całe portfolio produktów. Jednak Level Wawel to nie tylko kampania reklamowa. Ta idea zobowiązuje nas do tego, aby każdego dnia lepiej realizować nasze zadania. Tworzyć coraz lepsze produkty, które mają lepiej służyć naszym konsumentom, dając im jeszcze więcej radości, a nam satysfakcję.

Bo Wawel to nie tylko królewski smak produktów, ale też to, jak się dzięki nim czujemy. Nasza nowa kampania to istotny krok w kierunku:

  • jednolitej komunikacji, obejmującej szerokie i różnorodne portfolio,
  • zmiany wizerunku marki, która ma trafiać także do młodszej grupy konsumentów

mówi Dariusz Chwierut, dyrektor marketingu marki Wawel.

Level Wawel to także parasolowa platforma komunikacji dla całej marki. Producent zapowiada realizację swoich strategicznych filarów działalności:

  • najwyższą jakość,
  • krótki i dobry skład tworzonych słodyczy (bez sztucznych dodatków czy konserwantów),
  • troskę o środowisko i odpowiedzialność społeczną.

Kampania rozpoczęła się 15 stycznia. Działania objęły telewizję, digital i PR, OOH oraz kina.

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja GPD. Strategię i kreację przygotował dział marketingu marki Wawel. Spot zrealizował dom produkcyjny M5 Film (reżyseria: Przemysław Jękosz), działania w social mediach wspiera agencja Lekko. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets (TV) oraz agencja PromoTraffic (digital). Działania PR prowadzi Agencja Great Minds.

  • 1
Nowa platforma komunikacji marki Wawel

Nowa platforma komunikacji marki Wawel

15 stycznia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2024

87% firm potwierdza: karty podarunkowe wpływają pozytywnie na ich wyniki finansowe. Wnioski z raportu Sparta Loyalty

Firmy oferujące swoim klientom karty podarunkowe deklarują, że karty te podnoszą rozpoznawalność marki, lojalność konsumentów oraz średnią wartość koszyka zakupowego. Wpływają także na wzrost liczby transakcji po okresie świątecznym. Ponad połowa ankietowanych doświadczyła jednak oszustw związanych z kartami podarunkowymi – wynika z raportu przygotowanego przez Sparta Loyalty.