Kampania marki Honor „Odkryj Magię” - Marketing przy Kawie
Kampania marki Honor „Odkryj Magię”
  • 1
  • 2
7.05.2024

Kampania marki Honor „Odkryj Magię”

W kwietniu marka Honor przeprowadziła w Polsce kampanię, w której skład wchodziły działania PR, content marketing, reklamy telewizyjne, cyfrowe, zewnętrzne oraz komunikacja w mediach społecznościowych. Wszystkie jej aspekty skupiają się wokół hasła „Odkryj Magię”, które nawiązuje do wprowadzonych ostatnio do sprzedaży modeli smartfonów.

Kampania promująca nowe smartfony z serii Magic 2024 trwała do 5 maja. Jej głównym celem było:

  • poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów,
  • przedstawienie funkcji promowanych urządzeń.

Wykorzystanymi kanałami komunikacji były: telewizja, OOH i DOOH, jak również kanały PR oraz digital, w szczególności social media i YouTube.

W kampanii marka starała się inspirować użytkowników do:

  • kreatywności,
  • spontaniczności,
  • odkrywania magicznych aspektów życia, które mogą zostać uchwycone za pomocą rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji zastosowanych w aparatach Honor.

Działania „Odkryj Magię” rozpoczęły się w połowie marca

Wtedy do mediów zaczęły trafiać materiały związane z nowymi produktami, a w kanałach social media marki pojawiło się odliczanie do premiery. Miała ona miejsce 4 kwietnia. Dzień później do sprzedaży trafiły nowe urządzenia i wystartowała pełna kampania 360 stopni.

Premiery nowych urządzeń były wspierane przez działania PR. Począwszy od targów MWC w Barcelonie, a skończywszy na polskim evencie premierowym, który odbył się we wnętrzach warszawskiego Muzeum Historii Polski. Podczas wydarzenia goście mieli okazję zapoznać się z nowymi smartfonami i wysłuchać panelu dyskusyjnego o połączeniu technologii, sztuki i designu. Udział wzięli:

  • dr hab. Aleksandra Przegalińska,
  • dr Tomasz Rygalik,
  • dr hab. Maryna Tomaszewska.

Kampania OOH składa się z:

  • wielkoformatowych powierzchni (m.in. nośnik premium Intercontinental w Warszawie),
  • formatów DOOH w wielu miastach w całej Polsce,
  • nośników citylight.

Reklamy znalazły się na przystankach komunikacji miejskiej oraz banerach. Łączna liczba wyniosła 300 lokalizacji w mieście.

Oprócz tego działania marki przez cały czas trwania kampanii są widoczne w serwisach digitalowych. Między innymi na YouTube, gdzie istnieje duży potencjał budowania świadomości marki.

– Polska jest niezwykle ważnym rynkiem dla marki Honor. Jest to jeden z niewielu krajów w całej Europie, gdzie inwestycje marki w lokalny rynek były ostatnio tak zintensyfikowane. Ostatni miesiąc poświęciliśmy na wzmożone działania 360 stopni. Dzięki nim chcieliśmy wzmocnić naszą pozycję wśród użytkowników, a także zbudować silną rozpoznawalność marki.

Nasze najnowsze urządzenia, z ich magicznymi funkcjami, stale przyciągają zainteresowanie kolejnych konsumentów i mediów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników kampanii. Już wkrótce można spodziewać się kolejnych, równie intensywnych działań przy okazji nadchodzących premier – powiedziała Magdalena Chodkiewicz, PR & SM communication manager w Honor Polska.

Obsługę PR marki w ramach kampanii prowadziła Publicis Groupe. Media społecznościowe obsługiwała agencja Loyalty Point. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

  • 2
Kampania marki Honor

Smartfony Honor promowane w kampanii „Odkryj Magię”

Kampania marki Honor

6 maja 2024