- 1
- 2
Kampania marki Honor „Odkryj Magię”
W kwietniu marka Honor przeprowadziła w Polsce kampanię, w której skład wchodziły działania PR, content marketing, reklamy telewizyjne, cyfrowe, zewnętrzne oraz komunikacja w mediach społecznościowych. Wszystkie jej aspekty skupiają się wokół hasła „Odkryj Magię”, które nawiązuje do wprowadzonych ostatnio do sprzedaży modeli smartfonów.
Kampania promująca nowe smartfony z serii Magic 2024 trwała do 5 maja. Jej głównym celem było:
- poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów,
- przedstawienie funkcji promowanych urządzeń.
Wykorzystanymi kanałami komunikacji były: telewizja, OOH i DOOH, jak również kanały PR oraz digital, w szczególności social media i YouTube.
W kampanii marka starała się inspirować użytkowników do:
- kreatywności,
- spontaniczności,
- odkrywania magicznych aspektów życia, które mogą zostać uchwycone za pomocą rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji zastosowanych w aparatach Honor.
Działania „Odkryj Magię” rozpoczęły się w połowie marca
Wtedy do mediów zaczęły trafiać materiały związane z nowymi produktami, a w kanałach social media marki pojawiło się odliczanie do premiery. Miała ona miejsce 4 kwietnia. Dzień później do sprzedaży trafiły nowe urządzenia i wystartowała pełna kampania 360 stopni.
Premiery nowych urządzeń były wspierane przez działania PR. Począwszy od targów MWC w Barcelonie, a skończywszy na polskim evencie premierowym, który odbył się we wnętrzach warszawskiego Muzeum Historii Polski. Podczas wydarzenia goście mieli okazję zapoznać się z nowymi smartfonami i wysłuchać panelu dyskusyjnego o połączeniu technologii, sztuki i designu. Udział wzięli:
- dr hab. Aleksandra Przegalińska,
- dr Tomasz Rygalik,
- dr hab. Maryna Tomaszewska.
Kampania OOH składa się z:
- wielkoformatowych powierzchni (m.in. nośnik premium Intercontinental w Warszawie),
- formatów DOOH w wielu miastach w całej Polsce,
- nośników citylight.
Reklamy znalazły się na przystankach komunikacji miejskiej oraz banerach. Łączna liczba wyniosła 300 lokalizacji w mieście.
Oprócz tego działania marki przez cały czas trwania kampanii są widoczne w serwisach digitalowych. Między innymi na YouTube, gdzie istnieje duży potencjał budowania świadomości marki.
– Polska jest niezwykle ważnym rynkiem dla marki Honor. Jest to jeden z niewielu krajów w całej Europie, gdzie inwestycje marki w lokalny rynek były ostatnio tak zintensyfikowane. Ostatni miesiąc poświęciliśmy na wzmożone działania 360 stopni. Dzięki nim chcieliśmy wzmocnić naszą pozycję wśród użytkowników, a także zbudować silną rozpoznawalność marki.
Nasze najnowsze urządzenia, z ich magicznymi funkcjami, stale przyciągają zainteresowanie kolejnych konsumentów i mediów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników kampanii. Już wkrótce można spodziewać się kolejnych, równie intensywnych działań przy okazji nadchodzących premier – powiedziała Magdalena Chodkiewicz, PR & SM communication manager w Honor Polska.
Obsługę PR marki w ramach kampanii prowadziła Publicis Groupe. Media społecznościowe obsługiwała agencja Loyalty Point. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.
- 2