Powstało Brand New Galaxy. Olga Adamkiewicz CEO platformy
  • 0
  • 1
12.10.2017

Powstało Brand New Galaxy. Olga Adamkiewicz CEO platformy

Brand New Galaxy to niezależna platforma integrująca tzw. smart business solutions w obszarze marketingu i technologii.

Platforma BNG jest jednocześnie przystanią dla dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii. Takich, które lepiej odnajdują się w środowisku start-upowym, choć skalą mogą konkurować z niejedną sieciową agencją.

Główną pomysłodawczynią i CEO BNG jest Olga Adamkiewicz, była dyrektor marketingu w Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja. Wcześniej przez 9 lat związana była z Procter & Gamble.

Brand New Galaxy jest otwarta na wszelkie unikatowe rozwiązania, które mają moc konwertowania tradycyjnego świata marketingu w energię typową dla inkubatorów nowych technologii. To jest styl, którego brakowało mi nie tylko na polskim rynku, ale ogólnie: na salonach agencyjnych. Cieszę się, że Olga to dostrzegła i finalnie zintegrowała nasze indywidualne plany wokół wspólnej idei – mówi Michał Glapiński, nowy managing partner Pathfinder 23, jednego z pierwszych start-upów w ramach BNG.

BNG to także inkubator, który z jednej strony umożliwia zainteresowanym podmiotom współdzielenie usług i narzędzi oferowanych przez poszczególne spółki, z drugiej – zapewnia przestrzeń biurową, opiekę HR, finansową czy prawną. Kluczowe ma być jednak platformowe podejście do prowadzonych projektów. Docelowo ma ono pozwolić na dowolną konfigurację narzędzi marketingowych w odpowiedzi na zróżnicowane potrzeby klientów, gdy liczy się wyczucie momentu.

Obecnie w ramach Brand New Galaxy skupione są:

  • Pathfinder 23 – start-up aktywujący marki w obszarze e-commerce,
  • Spacecamp – nowa agencja internetowa o profilu kreatywno-technologicznym,
  • Life on Mars – agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie internetowym i poza nim,
  • Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce.

Toczą się też rozmowy z kolejnymi podmiotami. Dwa z nich mają dołączyć do BNG jeszcze w 2017 r.

Udziałowcem Brand New Galaxy został Magnus Wiberg – szwedzki inwestor powiązany z funduszem eEquity, który prywatnie dofinansował spółkę.

Do października włącznie do spółek w ramach BNG dołączyli m.in.:

  • Michał Glapiński (managing partner Pathfinder 23, poprzednio managing director S&S IS),
  • Szymon Domżał (EVP/managing partner Pathfinder 23, poprzednio EVP S&S IS),
  • Julia Dziurbiejko (managing director Pathfinder 23, poprzednio client service director S&S IS),
  • Tomasz Waligóra (chief strategy officer Pathfinder 23, poprzednio global e-commerce evangelist S&S IS),
  • Marek Różycki (client service director Pathfinder 23, poprzednio business director S&S IS),
  • Marek Składzień (head of design Pathfinder 23, poprzednio e-commerce art director S&S IS),
  • Sławomir Kroczak (chief technology officer Synthrone, poprzednio head of R&D S&S IS),
  • Jarosław Przybyszewski (chief operations officer Synthrone & Pathfider 23, poprzednio business director S&S IS),
  • Krzysztof Waligórski (business director Synthrone, poprzednio digital director S&S IS),
  • Marek Palak (managing partner Spacecamp, poprzednio chief operations officer S&S IS),
  • Tomasz Morkowski (creative director Spacecamp, poprzednio head of creative execution team S&S IS),
  • Jakub Duks (senior art director Spacecamp, poprzednio senior art director S&S IS),
  • Błażej Soniewicki (CEO Life on Mars, poprzednio managing director Arc Central Europe).

Obecnie w ramach Brand New Galaxy pracuję ponad 70 osób, a do końca roku dołączy kolejnych 40.

  • 1

Zespół Brand New Galaxy, fot. Marek Straszewski

 

Reklama

12 października 2017

Reklama
Reklama