Od 25 maja 2018 roku będzie miało zastosowanie ogólnounijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. RODO w ogromnym stopniu wpłynie na możliwości prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jak doszło do jego powstania? Jakie jest jego znaczenie dla świata biznesu? Na czym polegać będą zmiany?Przypomnijmy sobie czasy, w których Internet dopiero raczkował. Nie odgrywał istotnej roli w relacjach firm z osobami fizycznymi, nikt jeszcze nie korzystał z niego jako źródła zbierania danych. Nie istniał nawet e-mailing jako narzędzie marketingowe.
W takich okolicznościach pojawił się pierwszy akt regulujący kwestie danych osobowych w Polsce. 30 kwietnia 1998 roku weszła w życie Ustawa o ochronie danych osobowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.