Mumio i grafiki Pawła Jońcy w kampanii „Biedronka smakuje domem”
  • 3
  • 2
12.10.2017

Mumio i grafiki Pawła Jońcy w kampanii „Biedronka smakuje domem”

12 października ruszyła kampania „Biedronka smakuje domem”. Składają się na nią spoty, materiały drukowane oraz humorystyczne filmy z udziałem Dariusza Basińskiego i Jacka Borusińskiego z grupy teatralnej Mumio. Przygotowano też serię okolicznościowych pocztówek. Motywem przewodnim kampanii są ilustracje autorstwa Pawła Jońcy, nawiązujące do tradycji polskiej szkoły plakatu.

W ramach kampanii „Biedronka smakuje domem” powstały dwa spoty podkreślające smak produktów kuchni polskiej. 30-sekundowe reklamy będą emitowane do 22 października w głównych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, a także w stacjach tematycznych (Puls, TVN 7 czy Stopklatka TV).

Premiera pierwszej z nich miała miejsce 11 października. Kampanii towarzyszą materiały w Internecie, serwisach społecznościowych i sklepach oraz specjalny folder produktowy.

12 października na portalach internetowych i w social media pojawiły się też humorystyczne filmy z serii „W poszukiwaniu polskich smaków”. Przygotowali je Dariusz Basiński i Jacek Borusiński z grupy teatralnej Mumio.

Na oficjalnym profilu sieci Biedronka w serwisie YouTube umieszczono jak dotąd dwa spoty: „W poszukiwaniu polskich smaków – irga” oraz „W poszukiwaniu polskich smaków – gryka”.

Motywem przewodnim kampanii jest cykl ilustracji z motywem prostych polskich smaków, które znamy z rodzinnych domów. Autorem jest Paweł Jońca, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorów. Grafiki nawiązują do tradycji polskiej szkoły plakatu z lat 60. XX w.

Tworzą one język wizualny przejawiający się zarówno w spotach telewizyjnych, jak i materiałach drukowanych. Ilustracje będą również dostępne w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w postaci kolekcjonerskich kartek pocztowych.

  • Koncepcja kampanii: Duda Polska
  • Pomysł i przygotowanie filmów „W poszukiwaniu polskich smaków”: Huta 19
  • Planowanie i zakup mediów: MEC
  • 2

Piotr S.

2 miesiące temu

Zbyt długie. Kaczka zaś lepsza żywa niż na talerzu.

Reklama

12 października 2017

Czytaj także
Reklama

11 października 2017

Reklama