Mumio i grafiki Pawła Jońcy w kampanii „Biedronka smakuje domem”
  • 3
  • 2
12.10.2017

Mumio i grafiki Pawła Jońcy w kampanii „Biedronka smakuje domem”

12 października ruszyła kampania „Biedronka smakuje domem”. Składają się na nią spoty, materiały drukowane oraz humorystyczne filmy z udziałem Dariusza Basińskiego i Jacka Borusińskiego z grupy teatralnej Mumio. Przygotowano też serię okolicznościowych pocztówek. Motywem przewodnim kampanii są ilustracje autorstwa Pawła Jońcy, nawiązujące do tradycji polskiej szkoły plakatu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Piotr S.

7 lat temu

Zbyt długie. Kaczka zaś lepsza żywa niż na talerzu.

12 października 2017

11 października 2017