Marketing inwestuje w start-upy. Słusznie?Marketing inwestuje w start-upy. Słusznie?Marketing inwestuje w start-upy. Słusznie?Marketing inwestuje w start-upy. Słusznie?
Zasilamy teraz czy dopiero po wydaniu pierwszego owocu? (fot. carballo/Fotolia)

Marketing inwestuje w start-upy. Słusznie?

Marketing inwestuje w start-upy. Słusznie?
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Start-upy łakną inwestycji – to oczywiste. Dzięki nim mogą wdrożyć dany pomysł w życie. Ale czy branża marketingowa, która także zainteresowała się dofinansowywaniem tego typu przedsięwzięć, wyjdzie na tym dobrze?

Start-up to słowo odmieniane w ostatnich latach przez wszystkie przypadki. Temat cieszy się ogromnym zainteresowaniem osób, które śledzą nowinki techniczne czy rozwój usług internetowych. Szczególnie młodych ludzi kusi wizja spieniężania swoich pomysłów i zarabiania na tym milionów – bo właśnie takie wizje success stories rozsnuwają często start-upowi wizjonerzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się