Fisz opowiada o zmianach – Ikea promuje nowy katalog - Marketing przy Kawie
Fisz opowiada o zmianach – Ikea promuje nowy katalog
  • 1
  • 1
21.08.2017

Fisz opowiada o zmianach – Ikea promuje nowy katalog

Ikea rozpoczęła kampanię najnowszego katalogu produktów. Lektorem spotu jest muzyk Bartosz Waglewski, znany jako Fisz. Marka wprowadza też nową platformę komunikacyjną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 sierpnia 2017