Marki z parciem na szkło – zwykły product placement to za małoMarki z parciem na szkło – zwykły product placement to za małoMarki z parciem na szkło – zwykły product placement to za małoMarki z parciem na szkło – zwykły product placement to za mało
Marki chcą nas bawić, ale na swoich własnych warunkach (fot. ktsdesign/Fotolia)

Marki z parciem na szkło – zwykły product placement to za mało

Marki z parciem na szkło – zwykły product placement to za mało
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Gdy reklamy nudzą, a programy lojalnościowe nie dają takich rezultatów, jak kiedyś, marki muszą znaleźć inne sposoby na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jednym ze sposobów jest tzw. lokowanie produktu, które przez widzów programów i filmów bywa różnie odbierane. Marki idą więc o krok dalej i tworzą na własne potrzeby choćby i całe seriale.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja