0 2 0 0 0 12.10.2017Jedna drużyna na igrzyska olimpijskie Pjongczang 2018 – kampania PKOl„Jesteśmy jedną drużyną” – to hasło, pod którym Polski Komitet Olimpijski będzie promował narodową reprezentację olimpijską Pjongczang 2018, jej sponsorów i partnerów. Jednocześnie stowarzyszenie zachęca Polaków do wspólnego kibicowania biało-czerwonym.
0 0 0 0 0 12.10.2017UOKiK sprawdza rynek mediówPod lupą UOKiK znalazł się rynek reklamowy, prasy, drukarni, platform internetowych, płatnej telewizji i dostarczania Internetu. Urząd prowadzi sześć badań w sprawie rynku mediów. Najnowsze dotyczy rynku reklamowego. Ma określić stopień jego koncentracji i strukturę.
0 0 0 0 0 11.10.2017Dominik Kaznowski i Ideo tworzą Ideo KonsultingW efekcie współpracy Dominika Kaznowskiego i firmy Ideo powstała marka Ideo Konsulting. Kieruje ona usługi doradcze do dużych i średnich firm, które są nastawione na innowacje oraz skoncentrowane na rozwoju w kanałach cyfrowych.
1 0 0 0 0 11.10.2017Answear z kampanią promującą „modę testowaną na ludziach”Internetowy sklep Answear rozpoczął kampanię „We are the answear”. Zwraca się w niej do młodych konsumentów, przekonując, że są oni pokoleniem wiecznie szukającym odpowiedzi, ale i znającym swoją wartość oraz cenę życia.
3 0 0 0 0 11.10.2017Bolsius z kampanią telewizyjnąZ początkiem października wystartowała telewizyjna kampania reklamowa marki wkładów i zniczy Bolsius. Tematyka reklam i czas ich emisji są ściśle powiązane z nadchodzącym Dniem Wszystkich Świętych, wyznaczającym kulminacyjny punkt sezonu branży.
0 0 0 0 0 11.10.2017Black Red White szuka domu mediowegoMarka Black Red White rozpoczęła przetarg na obsługę mediową w zakresie planowania i zakupu mediów oraz wsparcia w realizacji kampanii reklamowych. Do postępowania przetargowego przystąpiło pięć domów mediowych.
2 0 0 0 0 11.10.2017Chłopiec i zebra na lekcji geografii w reklamie WedlaWedel rozpoczął kolejną odsłonę kampanii z nowymi brand heroes. Tym razem chłopiec i elokwentna zebra odwiedzają zgorzkniałą nauczycielkę geografii, by pomóc jej odzyskać dziecięcą radość.
0 3 0 0 0 11.10.2017Polsko-norweskie tańce na dworcu w Warszawie promują fundusze norweskie i EOG9 października podróżni w hali głównej warszawskiego Dworca Centralnego mogli zobaczyć występ Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk na tle scenografii imitującej skandynawskie miasteczko. To element akcji „Takk dla Norwegii”, rozpoczynającej kampanię podsumowującą drugą edycję funduszy norweskich i EOG w Polsce.
0 7 0 0 0 11.10.2017Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2017 r.Liczba internautów w Polsce we wrześniu 2017 r. wyniosła ogółem 26,7 mln. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) z Internetu korzystało 23,4 mln osób, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,6 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 0 0 0 0 10.10.2017Produkty Ikei będą sprzedawane w e-sklepachIkea zamierza sprzedawać swoje produkty za pośrednictwem sklepów internetowych. Torbjörn Lööf, CEO firmy tłumaczy, że w ten sposób szwedzka sieć chce dostosować się do zmieniających się nawyków konsumentów.