Nie dajmy się stereotypom – kim naprawdę są odbiorcy twojej marki? [Nauki i nauczki dziadka]Nie dajmy się stereotypom – kim naprawdę są odbiorcy twojej marki? [Nauki i nauczki dziadka]Nie dajmy się stereotypom – kim naprawdę są odbiorcy twojej marki? [Nauki i nauczki dziadka]Nie dajmy się stereotypom – kim naprawdę są odbiorcy twojej marki? [Nauki i nauczki dziadka]
Kim są twoi odbiorcy? Tylko nie mów, że to każda osoba! (fot. Pixabay)

Nie dajmy się stereotypom – kim naprawdę są odbiorcy twojej marki? [Nauki i nauczki dziadka]

Nie dajmy się stereotypom – kim naprawdę są odbiorcy twojej marki? [Nauki i nauczki dziadka]
Ewa Sulewska

Ewa Sulewska

-

head of content, Dziadek do orzechów

Ewa Sulewska

Ewa Sulewska

head of content
Dziadek do orzechów

Pracowała z takimi markami jak Lajkonik, Netflix, Ben & Jerry’s, Coccolino czy Pierre Cardin.

Kojarzysz ten ekscytujący moment, gdy dostajesz brief od nowego klienta? Tyle pomysłów, tyle możliwości! Czytasz więc wszystko zachłannie i już cieszysz się na współpracę, gdy nagle pojawia się to jedno, znamienne zdanie: „Naszą grupą docelową są mężczyźni i kobiety z całej Polski, w wieku 18–60+”. Czar pryska, złota karoca zmienia się w dynię, a ty wracasz do biurka i stosu tasków.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja