Płatności kartą wirtualną: akcja Banku Pocztowego - Marketing przy Kawie
Bank Pocztowy promuje płatności kartą wirtualną
  • 1
  • 2
21.10.2022

Bank Pocztowy promuje płatności kartą wirtualną

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię z udziałem Adama Małysza, promującą płatności kartą wirtualną. Działania pod hasłem: „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” kierowane są do klientów w różnym wieku i o różnym statusie społecznym. Prowadzone są głównie w social mediach, w serwisie YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Potrwają 6 tygodni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.10.2022

Generacja Z w Polsce – bez buntu o lepszy świat, bez konfliktu pokoleń. Wyniki badania

Młodzi z pokolenia Z uchodzili dotąd za buntowników – zwłaszcza w kwestiach ekologicznych i społecznych. A jednak protestów i wychodzenia na ulicę nie mają we krwi. Jednocześnie wartości, ekologia i zaangażowanie społeczne marek nie są kluczowe przy ich decyzjach zakupowych – wynika z najnowszego badania Polaków w wieku 16–24 lat, przeprowadzonego przez dom mediowy Mediahub i Instytut Badawczy Pollster.