Bank Pocztowy promuje płatności kartą wirtualną
  • 1
  • 2
21.10.2022

Bank Pocztowy promuje płatności kartą wirtualną

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię z udziałem Adama Małysza, promującą płatności kartą wirtualną. Działania pod hasłem: „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” kierowane są do klientów w różnym wieku i o różnym statusie społecznym. Prowadzone są głównie w social mediach, w serwisie YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Potrwają 6 tygodni.

Od czerwca br. klienci Banku Pocztowego mogą korzystać z debetowej karty wirtualnej Mastercard. Od jej wdrożenia łączna liczba transakcji internetowych i mobilnych z wykorzystaniem kart banku wzrosła średnio w miesiącu o 33%.
Obecnie bank stara się przekonać niezdecydowanych klientów do płatności kartą wirtualną. Prowadzi więc działania marketingowe z udziałem Adama Małysza.

Kampania reklamowa karty wirtualnej zbudowana jest na przekazie „Płać wirtualnie, zyskuj realnie”. Jest skierowana do klientów, którzy podążają za trendami rynkowymi. W tym przypadku jest to zamiłowanie do technologii i rozwijającej się cyfrowości, a także ekologii. Sama kreacja pokazuje, jak i gdzie można wykorzystać tę nowoczesną kartę, którą klienci mogą zachować jedynie w portfelu cyfrowym, bez wersji plastikowej – komentuje Mariusz Gorzeń, dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.

Kampania została przygotowana we współpracy z Mastercard

Potrwa przez 6 tygodni, głównie w social mediach, serwisie YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Bank Pocztowy rozpoczął również akcję mailingową, SMS-ową oraz komunikację w bankowości internetowej, kierowaną do klientów banku. Materiały reklamowe kierują zainteresowanych na landing page akcji.

Karta jest przeznaczona do płatności internetowych i mobilnych, w tym w obszarze e-commerce. Towarzyszy jej bezpłatny pakiet ubezpieczeń zakupów online, które obejmują m.in. utratę towaru w wyniku kradzieży, zalania czy pożaru. Ubezpieczenie do karty wirtualnej umożliwia także przedłużenie o rok gwarancji na wszystkie produkty AGD/RTV oraz elektroniczne, np. smartfony. Ponadto klient w ciągu 30 dni od zakupu może wnioskować o zwrot różnicy pomiędzy kwotą zapłaconą za towar a niższą ceną identycznego produktu (minimalna różnica w cenie to 200 zł). Ubezpieczeniami są objęte zakupy dokonane w internecie.

Posiadacze karty mogą też korzystać z programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile.

  • 2
Płatności kartą wirtualną

Bank Pocztowy promuje płatności kartą wirtualną

Płatności kartą wirtualną

21 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.10.2022

Generacja Z w Polsce – bez buntu o lepszy świat, bez konfliktu pokoleń. Wyniki badania

Młodzi z pokolenia Z uchodzili dotąd za buntowników – zwłaszcza w kwestiach ekologicznych i społecznych. A jednak protestów i wychodzenia na ulicę nie mają we krwi. Jednocześnie wartości, ekologia i zaangażowanie społeczne marek nie są kluczowe przy ich decyzjach zakupowych – wynika z najnowszego badania Polaków w wieku 16–24 lat, przeprowadzonego przez dom mediowy Mediahub i Instytut Badawczy Pollster.