Ponad połowa konsumentów skanuje QR kody - Marketing przy Kawie
Ponad połowa konsumentów skanuje QR kody, by dowiedzieć się więcej o produkcie – badanie MediaHub
  • 0
  • 1
21.07.2022

Ponad połowa konsumentów skanuje QR kody, by dowiedzieć się więcej o produkcie – badanie MediaHub

Regularne używanie QR kodów deklaruje 61 proc. badanych. Aż 54 proc. skanuje je na opakowaniach, by dowiedzieć się czegoś więcej o produktach – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie MediaHub Poland przez Instytut Badań Pollster.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 lipca 2022

20 lipca 2022

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2022

Ciuchy z przeszłości w pracy przyszłości? Tak, daj im szansę – zachęca RocketJobs.pl

Portal pracy RocketJobs.pl rozpoczął kampanię pod hasłem „Druga Szansa: Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości”. Działania mają promować wtórny obieg ubrań, ale to tylko jedna z warstw akcji. Moda cyrkularna ma być metaforą dawania drugiej szansy także w środowisku zawodowym – osobom, dla których powrót do pracy jest nierzadko dużym wyzwaniem (po urlopie macierzyńskim czy przebytej chorobie). Partnerem merytorycznym kampanii jest platforma SecondHandy. Całość wspiera Newonce Radio – główny patron medialny.