„Gdzie są te dzieci?” – marki i internauci odpowiadają Fundacji Kornice
  • 3
  • 15
21.07.2022

„Gdzie są te dzieci?” – marki i internauci odpowiadają Fundacji Kornice

Na przełomie czerwca i lipca Fundacja Kornice wystartowała z nową kampanią. Na tytułowe pytanie zadane przez fundację odpowiedziały w social media m.in. zoo z Łodzi i Borysewa, a na billboardach fundacja Pomagam.pl. Internauci zaś skomentowali kampanię memami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Adrian

2 lata temu

Ta śmieszna niby-kampania od początku prosiła się o wyśmianie: dane raz, że nieprawdziwe, dwa podane nieczytelnie, nie wprost: ludzie w ciągu sekund powinni od razu wiedzieć o co chodzi w przekazie.
Świetna odpowiedź pomagam.pl, mam nadzieję, że spotka się z dobrym odzewem.

Rozwiń komentarze

20 lipca 2022

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 6
20.07.2022

Ciuchy z przeszłości w pracy przyszłości? Tak, daj im szansę – zachęca RocketJobs.pl

Portal pracy RocketJobs.pl rozpoczął kampanię pod hasłem „Druga Szansa: Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości”. Działania mają promować wtórny obieg ubrań, ale to tylko jedna z warstw akcji. Moda cyrkularna ma być metaforą dawania drugiej szansy także w środowisku zawodowym – osobom, dla których powrót do pracy jest nierzadko dużym wyzwaniem (po urlopie macierzyńskim czy przebytej chorobie). Partnerem merytorycznym kampanii jest platforma SecondHandy. Całość wspiera Newonce Radio – główny patron medialny.