Wydawać by się mogło, że oglądane po pracy seriale nie przystają do twardych danych dotyczących sprzedaży produktów czy rozpoznawalności marki. Tymczasem nasi klienci i klientki nie żyją w świecie zakupów zawieszonym w próżni. Krążąc pomiędzy półkami, słuchają ulubionej muzyki na komórce, przeglądają oferty e-sklepów, a w drugiej zakładce mają otwartego Netflixa czy HBO. Pracujesz w marketingu? Obejrzyj „Gambit królowej” i uważnie go przeanalizuj.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |