Dlaczego „Gambit królowej” to serial obowiązkowy dla praktyka marketingu? Symbol Roku. Narracja RokuDlaczego „Gambit królowej” to serial obowiązkowy dla praktyka marketingu? Symbol Roku. Narracja RokuDlaczego „Gambit królowej” to serial obowiązkowy dla praktyka marketingu? Symbol Roku. Narracja RokuDlaczego „Gambit królowej” to serial obowiązkowy dla praktyka marketingu? Symbol Roku. Narracja Roku
Plakat „Gambitu królowej” przeznaczony na rynek amerykański (mat. pras.)

Dlaczego „Gambit królowej” to serial obowiązkowy dla praktyka marketingu? Symbol Roku. Narracja Roku

Dlaczego „Gambit królowej” to serial obowiązkowy dla praktyka marketingu? Symbol Roku. Narracja Roku
Jacek Wasilewski

Jacek Wasilewski

-

Uniwersytet Warszawski, Narrative Impact, Visual & Narrative Institute

Jacek Wasilewski

Jacek Wasilewski

Uniwersytet Warszawski, Narrative Impact, Visual & Narrative Institute

Narratolog, semiotyk, dr hab. Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczony wykładowca, projektant i realizator badań, doradca w zakresie brandingu.

Agata Kostrzewa

Agata Kostrzewa

-

Uniwersytet Warszawski, Narrative Impact, Visual & Narrative Institute

Agata Kostrzewa

Agata Kostrzewa

Uniwersytet Warszawski, Narrative Impact, Visual & Narrative Institute

Narratolożka, semiotyczka. Uczestniczka dziennikarskich i medioznawczych studiów doktoranckich na Uniwersytecie Warszawskim. Prowadzi zajęcia z zakresu retoryki i erystyki.

Wydawać by się mogło, że oglądane po pracy seriale nie przystają do twardych danych dotyczących sprzedaży produktów czy rozpoznawalności marki. Tymczasem nasi klienci i klientki nie żyją w świecie zakupów zawieszonym w próżni. Krążąc pomiędzy półkami, słuchają ulubionej muzyki na komórce, przeglądają oferty e-sklepów, a w drugiej zakładce mają otwartego Netflixa czy HBO. Pracujesz w marketingu? Obejrzyj „Gambit królowej” i uważnie go przeanalizuj.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się